Pracownicy FAKRO dzieciom pracowników. Tak można streścić cel akcji „Kilometry nadziei z FAKRO”. To właśnie dla czwórki chorych dzieci 474 osoby dołączyły do rywalizacji na ENDOMONDO „Kilometry nadziei z FAKRO”.
Fot. Fakro
Pracownicy FAKRO jeżdżąc na rowerze, biegając i chodząc po górach pokonali w trzy miesiące prawie 500 000 kilometrów. Uroczyste zakończenie akcji odbyło się 11 września w siedzibie firmy FAKRO. Spotkanie otworzyła Bożena Damasiewicz, Dyrektor Biura Zarządu FAKRO, która powitała zgromadzonych licznie przedstawicieli Zarządu, ambasadorów marki FAKRO, a przede wszystkim uczestników rywalizacji. Dzięki Państwu obecnym na spotkaniu, Waszemu zaangażowaniu i wielkiemu sercu pokonaliśmy w niespełna 1,5 miesiąca zakładany cel 50 000 km. - Dzisiaj mamy już prawie 500 000 km. Liczba uczestników, przebytych kilometrów przerosła nasze oczekiwania i marzenia, za co serdecznie dziękujemy – mówiła Bożena Damasiewicz.
Fot. FakroAkcja rozpoczęła się 1 czerwca, jej celem było pokonanie w ciągu pięciu miesięcy 50 tysięcy kilometrów. Po uzyskaniu tego wyniku FAKRO zadeklarowało przekazanie 16 000 zł dla czwórki potrzebujących dzieci. - Zakładany wynik został przekroczony niemal dziesięciokrotnie. Ta akcja pokazała po raz kolejny, że zespół FAKRO to ambitni, niezwykle wartościowi ludzie, którzy potrafią przenosić góry i zmieniać świat na lepsze – podziękował Sławomir Gawlik, Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.
Najważniejszym punktem spotkania było przekazanie symbolicznych voucherów potrzebującym dzieciom. - Przed Państwem czwórka najdzielniejszych i najsilniejszych. Nasi mali bohaterowie, dla których wspólnie kręciliśmy kilometry. 16 000 zł, to kwota jaką firma FAKRO przekazuje na rzecz leczenia i rehabilitacji Wiktorii, Samanty, Krzysia i Igorka – mówiła Anna Korczyk, specjalista ds. PR FAKRO, koordynator akcji. Uroczystego przekazania voucherów dokonali Krystyna Kronenberger, współwłaściciel FAKRO i Sebastian Talarczyk, Członek Zarządu FAKRO.
- Rodzice dzieci nie kryli wzruszenia. To piękne, że pracownicy chcą dzielić się swoim czasem z innymi. Jestem bardzo wzruszona i dziękuję za pomoc – mówiła mama Krzysztofa Furgała, który choruje na autyzm atypowy.
Fot. FakroPodczas spotkania podziękowano także sportowcom. Dziesięciu najbardziej aktywnych mężczyzn i dziesięć najbardziej aktywnych kobiet zostało nagrodzonych koszulkami sportowymi FAKRO. Szczególne podziękowania za zaangażowanie w akcję otrzymał także Piotr Broniszewski, pracownik Wydziału Produkcji Wyłazów i Świetlików, ambasador marki FAKRO i pasjonat biegania. - Bohaterów tej akcji jest bardzo wielu, ale jest wśród nas ktoś, komu należą się szczególne podziękowania. Osobie, która nie tylko wybiegała na rzecz akcji mnóstwo kilometrów, ale z własnej inicjatywy podjęła się prowadzenia bezpłatnych treningów biegowych dla naszych pracowników – mówiły zapraszając na scenę Piotra, Renata Damasiewicz, specjalista ds. reklamy medialnej i Aneta Bobrowska, specjalista ds. marketingu.
Oficjalne zakończenie „Kilometrów nadziei z FAKRO” ze względu na błyskawiczne osiągnięciu planowanego pułapu odbyło się na 1,5 miesiąca przed planowanym zakończeniem akcji. - Tymczasem honorowo zbieramy kilometry dalej. Akcja potrwa do 31 października br. Wspierając finansowo rodziny naszych pracowników pokazaliśmy siłę i ogromne serca naszego zespołu. Ta akcja jest najlepszym dowodem na to, że pomagając zmieniamy świat na lepsze – pointuje Anna Korczyk.
Pracownicy FAKRO jeżdżąc na rowerze, biegając i chodząc po górach pokonali w trzy miesiące prawie 500 000 kilometrów. Uroczyste zakończenie akcji odbyło się 11 września w siedzibie firmy FAKRO. Spotkanie otworzyła Bożena Damasiewicz, Dyrektor Biura Zarządu FAKRO, która powitała zgromadzonych licznie przedstawicieli Zarządu, ambasadorów marki FAKRO, a przede wszystkim uczestników rywalizacji. Dzięki Państwu obecnym na spotkaniu, Waszemu zaangażowaniu i wielkiemu sercu pokonaliśmy w niespełna 1,5 miesiąca zakładany cel 50 000 km. - Dzisiaj mamy już prawie 500 000 km. Liczba uczestników, przebytych kilometrów przerosła nasze oczekiwania i marzenia, za co serdecznie dziękujemy – mówiła Bożena Damasiewicz.
Fot. FakroAkcja rozpoczęła się 1 czerwca, jej celem było pokonanie w ciągu pięciu miesięcy 50 tysięcy kilometrów. Po uzyskaniu tego wyniku FAKRO zadeklarowało przekazanie 16 000 zł dla czwórki potrzebujących dzieci. - Zakładany wynik został przekroczony niemal dziesięciokrotnie. Ta akcja pokazała po raz kolejny, że zespół FAKRO to ambitni, niezwykle wartościowi ludzie, którzy potrafią przenosić góry i zmieniać świat na lepsze – podziękował Sławomir Gawlik, Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO.
REKLAMA:
Najważniejszym punktem spotkania było przekazanie symbolicznych voucherów potrzebującym dzieciom. - Przed Państwem czwórka najdzielniejszych i najsilniejszych. Nasi mali bohaterowie, dla których wspólnie kręciliśmy kilometry. 16 000 zł, to kwota jaką firma FAKRO przekazuje na rzecz leczenia i rehabilitacji Wiktorii, Samanty, Krzysia i Igorka – mówiła Anna Korczyk, specjalista ds. PR FAKRO, koordynator akcji. Uroczystego przekazania voucherów dokonali Krystyna Kronenberger, współwłaściciel FAKRO i Sebastian Talarczyk, Członek Zarządu FAKRO.
- Rodzice dzieci nie kryli wzruszenia. To piękne, że pracownicy chcą dzielić się swoim czasem z innymi. Jestem bardzo wzruszona i dziękuję za pomoc – mówiła mama Krzysztofa Furgała, który choruje na autyzm atypowy.
Fot. FakroPodczas spotkania podziękowano także sportowcom. Dziesięciu najbardziej aktywnych mężczyzn i dziesięć najbardziej aktywnych kobiet zostało nagrodzonych koszulkami sportowymi FAKRO. Szczególne podziękowania za zaangażowanie w akcję otrzymał także Piotr Broniszewski, pracownik Wydziału Produkcji Wyłazów i Świetlików, ambasador marki FAKRO i pasjonat biegania. - Bohaterów tej akcji jest bardzo wielu, ale jest wśród nas ktoś, komu należą się szczególne podziękowania. Osobie, która nie tylko wybiegała na rzecz akcji mnóstwo kilometrów, ale z własnej inicjatywy podjęła się prowadzenia bezpłatnych treningów biegowych dla naszych pracowników – mówiły zapraszając na scenę Piotra, Renata Damasiewicz, specjalista ds. reklamy medialnej i Aneta Bobrowska, specjalista ds. marketingu.
Oficjalne zakończenie „Kilometrów nadziei z FAKRO” ze względu na błyskawiczne osiągnięciu planowanego pułapu odbyło się na 1,5 miesiąca przed planowanym zakończeniem akcji. - Tymczasem honorowo zbieramy kilometry dalej. Akcja potrwa do 31 października br. Wspierając finansowo rodziny naszych pracowników pokazaliśmy siłę i ogromne serca naszego zespołu. Ta akcja jest najlepszym dowodem na to, że pomagając zmieniamy świat na lepsze – pointuje Anna Korczyk.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro