Antalis, wiodący europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.
Fot. AntalisPo sukcesie Antalis Interior Design Award 2017, w którym wzięło udział 500 projektów z 29 krajów, Antalis postanowił zorganizować kolejne edycje konkursu. To doskonała okazja dla architektów, projektantów i specjalistów od projektowania wnętrz i przestrzeni komercyjnych, do zaprezentowania swoich najlepszych realizacji. Ich pasja zostanie nagrodzona przez międzynarodowe jury i wyróżniona w specjalistycznej prasie, kampanii medialnej Antalis o szerokim zasięgu i zaprezetowana podczas wydarzeń branżowych.
Międzynarodowy konkurs Antalis Interior Design Award jest skierowany do specjalistów od projektowania wnętrz: architektów, projektantów wnętrz, agencji projektowych, szkół projektowania, drukarzy i właścicieli marek.
Warunkiem zgłoszenia jest użycie co najmniej jednego produktu z katalogu Antalis Visual Communication przy realizacji projektu. Uczestnicy mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom i budynek publiczny. W ramach konkursu mogą zostać zaprezentowane dwa rodzaje projektów:
- zrealizowane projekty w następujących kategoriach: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom, budynek publiczny pod warunkiem, że twórca wykorzystuje produkty z materiałów tekstylnych lub do wnętrz z katalogu Antalis.
- projekt 3D na białym modelu: przy użyciu produktów z katalogu Antalis Visual Communication.
W nowej edycji konkursu zgłaszający mogą również rywalizować w dwóch nowych kategoriach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna.
- Po sukcesie pierwszej edycji Antalis Interior Design Awards, chcemy budować idealną platformę do wspierania specjalistów projektowania wnętrz w Europie i na całym świecie. Oferujemy im naszą wiedzę w zakresie komunikacji wizualnej, jednocześnie promując ich kreatywność i wizję poprzez ich projekty. Konkurs ten pozwala projektantom przekraczać granice kreatywności, a jednocześnie czerpać korzyści ze znacznej obecności w mediach, które pokażą zwycięskie projekty. Pomoże to w realizacji ich celów i staną się inspiracją dla innych. Różnorodność i możliwości dostosowania produktów Antalis, a zwłaszcza gamy Coala, to idealna odpowiedź na wyjątkowe potrzeby projektantów, którzy nieustannie włączają nowe trendy do swoich projektów. – mówi Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Antalis w Regionie CSEE.
Prace należy zgłaszać od 1 października do 31 stycznia 2020 roku za pomocą formularzy dostępnych na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. Wszystkie zgłoszenia będą widoczne w galerii zgłoszonych projektów.
Nadesłane prace będą oceniać będą profesjonaliści - autorytety w zakresie art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki. Wśród nich znaleźli się:
- ACCOR: Fernand Benmouffek, Design Director – Francja
- FESPA: Graeme Richardson-Locke, Technical support manager – UK
- HP: Paula Caramasu, EMEA Marketing Manager – Hiszpania
- IWG GROUP: Christophe Burckart, Country Manager France & Monaco – Francja
- PECLERS: Karin Schmitz, Business Development Director – Niemcy, Austria, Szwajcaria
- SAGUEZ PARTNERS: Yann Mignot, Design Director Associate – Francja
- ANTALIS: Agnes Lafarge, International Marketing Manager Visual Communication - Francja
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie. W konkursie zostanie przyznana również nagroda publiczności. Projekt, który w toku głosowania na stronie organizatora uzyska najwięcej “lajków”, otrzyma nagrodę specjalną.
Międzynarodowy konkurs Antalis Interior Design Award jest skierowany do specjalistów od projektowania wnętrz: architektów, projektantów wnętrz, agencji projektowych, szkół projektowania, drukarzy i właścicieli marek.
REKLAMA:
Warunkiem zgłoszenia jest użycie co najmniej jednego produktu z katalogu Antalis Visual Communication przy realizacji projektu. Uczestnicy mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom i budynek publiczny. W ramach konkursu mogą zostać zaprezentowane dwa rodzaje projektów:
- zrealizowane projekty w następujących kategoriach: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom, budynek publiczny pod warunkiem, że twórca wykorzystuje produkty z materiałów tekstylnych lub do wnętrz z katalogu Antalis.
- projekt 3D na białym modelu: przy użyciu produktów z katalogu Antalis Visual Communication.
W nowej edycji konkursu zgłaszający mogą również rywalizować w dwóch nowych kategoriach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna.
- Po sukcesie pierwszej edycji Antalis Interior Design Awards, chcemy budować idealną platformę do wspierania specjalistów projektowania wnętrz w Europie i na całym świecie. Oferujemy im naszą wiedzę w zakresie komunikacji wizualnej, jednocześnie promując ich kreatywność i wizję poprzez ich projekty. Konkurs ten pozwala projektantom przekraczać granice kreatywności, a jednocześnie czerpać korzyści ze znacznej obecności w mediach, które pokażą zwycięskie projekty. Pomoże to w realizacji ich celów i staną się inspiracją dla innych. Różnorodność i możliwości dostosowania produktów Antalis, a zwłaszcza gamy Coala, to idealna odpowiedź na wyjątkowe potrzeby projektantów, którzy nieustannie włączają nowe trendy do swoich projektów. – mówi Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Antalis w Regionie CSEE.
Prace należy zgłaszać od 1 października do 31 stycznia 2020 roku za pomocą formularzy dostępnych na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. Wszystkie zgłoszenia będą widoczne w galerii zgłoszonych projektów.
Nadesłane prace będą oceniać będą profesjonaliści - autorytety w zakresie art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki. Wśród nich znaleźli się:
- ACCOR: Fernand Benmouffek, Design Director – Francja
- FESPA: Graeme Richardson-Locke, Technical support manager – UK
- HP: Paula Caramasu, EMEA Marketing Manager – Hiszpania
- IWG GROUP: Christophe Burckart, Country Manager France & Monaco – Francja
- PECLERS: Karin Schmitz, Business Development Director – Niemcy, Austria, Szwajcaria
- SAGUEZ PARTNERS: Yann Mignot, Design Director Associate – Francja
- ANTALIS: Agnes Lafarge, International Marketing Manager Visual Communication - Francja
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie. W konkursie zostanie przyznana również nagroda publiczności. Projekt, który w toku głosowania na stronie organizatora uzyska najwięcej “lajków”, otrzyma nagrodę specjalną.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Antalis