Roto pozytywnie ocenia 2019, jako rok fundamentów i budowania podstaw nowej dywizji Roto Professional Service (RPS). Wyniki i aktualne perspektywy pozwalają na optymistycznie spojrzenie na rok 2020. Nowa firma, świadcząca szerokie spektrum usług serwisowych do okien i drzwi na rynkach niemieckojęzycznych, tworzy obok Roto Technologia Okien i Drzwi oraz Roto Okna Dachowe trzecią samodzielną jednostkę w ramach Grupy Roto.
Fot. Roto
Strategia Roto na 2020 rok zakłada dalszy rozwój Roto Professional Service, najnowszego obszaru działalności specjalizującego się w naprawach, modernizacji, doposażaniu i serwisie części zamiennych stolarki otworowej. Zróżnicowany zakres usług ma na celu uniezależnienie się od spadku popytu w jednym segmencie. Jest też odpowiedzią na obserwowane na rynku nowe potrzeby w zakresie konserwacji okien, będące efektem konstruowania coraz większych i cięższych skrzydeł. Potencjał usług serwisowych związany jest z rosnącą liczbą odbiorów końcowych w nowym budownictwie i częstą koniecznością poprawek czy dodatkowych regulacji zawiasów. Roto Professional Service jest dla wszystkich tych segmentów pożądanym partnerem. Dodatkowo w 2020 roku firma zapowiada uruchomienie internetowej wyszukiwarki części zamiennych, także w języku polskim.
Mimo spadków w branży zabezpieczeń w 2019 r. wszystkie firmy odnotowały wzrost obrotów o ok. 20% w stosunku do roku 2018.
Działania Roto Professional Service dedykowane są producentom okien i drzwi, jako partnerom handlowym, a także profesjonalistom: firmom budowlanym, deweloperom, ubezpieczycielom i dilerom okien. Na branżowym portalu www.roto-professional-service.de dla wszystkich zainteresowanych dostępne są informacje na temat usług technicznych i modułów serwisowych. Natomiast nowa strona www.service-friends.de przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, właścicieli domów jednorodzinnych, najemców. Znajdą tam oni kontakt do wyspecjalizowanych usługodawców.
Strategia Roto na 2020 rok zakłada dalszy rozwój Roto Professional Service, najnowszego obszaru działalności specjalizującego się w naprawach, modernizacji, doposażaniu i serwisie części zamiennych stolarki otworowej. Zróżnicowany zakres usług ma na celu uniezależnienie się od spadku popytu w jednym segmencie. Jest też odpowiedzią na obserwowane na rynku nowe potrzeby w zakresie konserwacji okien, będące efektem konstruowania coraz większych i cięższych skrzydeł. Potencjał usług serwisowych związany jest z rosnącą liczbą odbiorów końcowych w nowym budownictwie i częstą koniecznością poprawek czy dodatkowych regulacji zawiasów. Roto Professional Service jest dla wszystkich tych segmentów pożądanym partnerem. Dodatkowo w 2020 roku firma zapowiada uruchomienie internetowej wyszukiwarki części zamiennych, także w języku polskim.
Nowe przejęcia dla kompetentnej obsługi
Do stworzenia struktur i podstaw skutecznej ofensywy na rynku potrzebna była wytężona praca koncepcyjna, integracja systemu IT, działania marketingowe oraz koordynacja powiązanych partnerów w sieci. Należą do niej niemieckie firmy serwisowe Wollenberg GmbH (Berlin), Pfeil & Söhne Service GmbH (Monachium) i Wiedemann Sicherheitsbeschläge GmbH (Hannover) oraz Wicklein Kundendienst GmbH. W Szwajcarii do grupy dołączyła firma Dachfenster Helfenstein, która została włączona do firmy Dachfenster Keller GmbH (Thalheim k/ Winterthur) pozyskanej już w roku 2018.REKLAMA:
Mimo spadków w branży zabezpieczeń w 2019 r. wszystkie firmy odnotowały wzrost obrotów o ok. 20% w stosunku do roku 2018.
Działania Roto Professional Service dedykowane są producentom okien i drzwi, jako partnerom handlowym, a także profesjonalistom: firmom budowlanym, deweloperom, ubezpieczycielom i dilerom okien. Na branżowym portalu www.roto-professional-service.de dla wszystkich zainteresowanych dostępne są informacje na temat usług technicznych i modułów serwisowych. Natomiast nowa strona www.service-friends.de przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, właścicieli domów jednorodzinnych, najemców. Znajdą tam oni kontakt do wyspecjalizowanych usługodawców.
Nowa era części zamiennych
W 2020 Roku Roto planuje premierę internetowego narzędzia do identyfikacji i zamawiania części zamiennych, także w polskiej wersji językowej. Firma gwarantuje dostępność elementów aż dziesięć lat po wycofaniu produktu. Kompleksowy serwis obejmuje pełen proces od identyfikacji poprzez doradztwo do realizacji zamówienia, spełniając rosnące wymagania klientów w zakresie wygody, dostępności i indywidualnego dopasowania. Wyszukiwarka części zamiennych umożliwia bezpośrednie znalezienie go na podstawie numeru elementu lub identyfikację potrzebnej części na podstawie zdjęcia. Wybór wszystkich materiałów i sposobów otwierania, dostępność 24 godziny na dobę, możliwość korzystania z komputera, laptopa, tabletu i smartfona oraz bezpośrednie zamawianie i płatność przez Internet będzie ułatwieniem dla klientów.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Roto