Nowa dywizja Roto Professional Service rośnie w siłę

Podziel się:
Roto pozytywnie ocenia 2019, jako rok fundamentów i budowania podstaw nowej dywizji Roto Professional Service (RPS). Wyniki i aktualne perspektywy pozwalają na optymistycznie spojrzenie na rok 2020. Nowa firma, świadcząca szerokie spektrum usług serwisowych do okien i drzwi na rynkach niemieckojęzycznych, tworzy obok Roto Technologia Okien i Drzwi oraz Roto Okna Dachowe trzecią samodzielną jednostkę w ramach Grupy Roto.

Fot. RotoFot. Roto
Strategia Roto na 2020 rok zakłada dalszy rozwój Roto Professional Service, najnowszego obszaru działalności specjalizującego się w naprawach, modernizacji, doposażaniu i serwisie części zamiennych stolarki otworowej. Zróżnicowany zakres usług ma na celu uniezależnienie się od spadku popytu w jednym segmencie. Jest też odpowiedzią na obserwowane na rynku nowe potrzeby w zakresie konserwacji okien, będące efektem konstruowania coraz większych i cięższych skrzydeł. Potencjał usług serwisowych związany jest z rosnącą liczbą odbiorów końcowych w nowym budownictwie i częstą koniecznością poprawek czy dodatkowych regulacji zawiasów. Roto Professional Service jest dla wszystkich tych segmentów pożądanym partnerem. Dodatkowo w 2020 roku firma zapowiada uruchomienie internetowej wyszukiwarki części zamiennych, także w języku polskim.

Nowe przejęcia dla kompetentnej obsługi

Do stworzenia struktur i podstaw skutecznej ofensywy na rynku potrzebna była wytężona praca koncepcyjna, integracja systemu IT, działania marketingowe oraz koordynacja powiązanych partnerów w sieci. Należą do niej niemieckie firmy serwisowe Wollenberg GmbH (Berlin), Pfeil & Söhne Service GmbH (Monachium) i Wiedemann Sicherheitsbeschläge GmbH (Hannover) oraz Wicklein Kundendienst GmbH. W Szwajcarii do grupy dołączyła firma Dachfenster Helfenstein, która została włączona do firmy Dachfenster Keller GmbH (Thalheim k/ Winterthur) pozyskanej już w roku 2018.
REKLAMA:

Mimo spadków w branży zabezpieczeń w 2019 r. wszystkie firmy odnotowały wzrost obrotów o ok. 20% w stosunku do roku 2018.

Działania Roto Professional Service dedykowane są producentom okien i drzwi, jako partnerom handlowym, a także profesjonalistom: firmom budowlanym, deweloperom, ubezpieczycielom i dilerom okien. Na branżowym portalu www.roto-professional-service.de dla wszystkich zainteresowanych dostępne są informacje na temat usług technicznych i modułów serwisowych. Natomiast nowa strona www.service-friends.de przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, właścicieli domów jednorodzinnych, najemców. Znajdą tam oni kontakt do wyspecjalizowanych usługodawców.

Nowa era części zamiennych

W 2020 Roku Roto planuje premierę internetowego narzędzia do identyfikacji i zamawiania części zamiennych, także w polskiej wersji językowej. Firma gwarantuje dostępność elementów aż dziesięć lat po wycofaniu produktu. Kompleksowy serwis obejmuje pełen proces od identyfikacji poprzez doradztwo do realizacji zamówienia, spełniając rosnące wymagania klientów w zakresie wygody, dostępności i indywidualnego dopasowania. Wyszukiwarka części zamiennych umożliwia bezpośrednie znalezienie go na podstawie numeru elementu lub identyfikację potrzebnej części na podstawie zdjęcia. Wybór wszystkich materiałów i sposobów otwierania, dostępność 24 godziny na dobę, możliwość korzystania z komputera, laptopa, tabletu i smartfona oraz bezpośrednie zamawianie i płatność przez Internet będzie ułatwieniem dla klientów.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Roto
#okna #wiadomości #okna i drzwi #roto

Więcej tematów: