Firma GROHE jest światowym producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. W 2019r. osiągnęła najlepsze wyniki sprzedaży w branży sanitarnej w regionie EMENA i planuje utrzymać dynamikę wzrostu w 2020 r. Zintegrowanie zasobów produkcyjnych, technologicznych i handlowych marek GROHE i LIXIL oraz czerpanie korzyści z wszechstronności i renomy w zakresie technologii i innowacji zapewnia stabilny rozwój marki w tym regionie.
Fot. GrohePodczas zeszłorocznych targów ISH we Frankfurcie – najważniejszego wydarzenia w branży sanitarnej – firma GROHE zaprezentowała swój imponujący dorobek. Odwiedzający mogli zobaczyć rekordową liczbę ponad 500 różnych innowacji, wśród których królowały pierwsze baterie wyprodukowane metodą druku 3D w metalu: Atrio Icon 3D i Allure Brilliant Icon 3D. Technologia druku 3D sygnowana marką GROHE stanowiła również przełomowy wkład w stale doskonalone portfolio innowacyjnych rozwiązań produkcyjnych i technologicznych LIXIL.
Oprócz inwestycji związanej z drukiem 3D w fabryce w Hemer w Niemczech, firma rozpoczęła w fabryce Lahr produkcję pryszniców oraz systemów prysznicowych z kolorowymi powłokami PVD. Jest to odpowiedź marki na rosnący popyt na kompletną ofertę produktów do wyposażenia łazienki w wybranym przez konsumentów kolorze.
Fot. Grohe
Synergia know-how z zakresu innowacji oraz technologii napędza rozwój firmy GROHE
Coraz silniejsze więzi z grupą LIXIL stanowią ogromny potencjał rozwojowej synergii różnego rodzaju zasobów technologicznych obu marek, co przełożyło się wymiernie na ubiegłoroczny rozwój firmy GROHE. „Cieszymy się z ogromnego doświadczenia, technologii i siły innowacji, które zdobywamy, będąc częścią grupy LIXIL. Możliwość synergii wspólnych zasobów know-how zapewnia ciągłe udoskonalanie już teraz mocnej infrastruktury technologicznej wykorzystywanej w naszych zakładach produkcyjnych. Zastosowanie ich w całym procesie opracowywania i wytwarzania produktu znacznie zwiększa korzyści i wartość dla naszych klientów” – komentuje Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International i CEO GROHE AG.
Oprócz inwestycji związanej z drukiem 3D w fabryce w Hemer w Niemczech, firma rozpoczęła w fabryce Lahr produkcję pryszniców oraz systemów prysznicowych z kolorowymi powłokami PVD. Jest to odpowiedź marki na rosnący popyt na kompletną ofertę produktów do wyposażenia łazienki w wybranym przez konsumentów kolorze.
Fot. Grohe
Synergia know-how z zakresu innowacji oraz technologii napędza rozwój firmy GROHE
Coraz silniejsze więzi z grupą LIXIL stanowią ogromny potencjał rozwojowej synergii różnego rodzaju zasobów technologicznych obu marek, co przełożyło się wymiernie na ubiegłoroczny rozwój firmy GROHE. „Cieszymy się z ogromnego doświadczenia, technologii i siły innowacji, które zdobywamy, będąc częścią grupy LIXIL. Możliwość synergii wspólnych zasobów know-how zapewnia ciągłe udoskonalanie już teraz mocnej infrastruktury technologicznej wykorzystywanej w naszych zakładach produkcyjnych. Zastosowanie ich w całym procesie opracowywania i wytwarzania produktu znacznie zwiększa korzyści i wartość dla naszych klientów” – komentuje Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International i CEO GROHE AG.
Właściwy asortyment produktów i doświadczenie marki zwiększają jej wartość w oczach klienta
W 2019 roku firma GROHE zaprezentowała wiele innowacji. Technologię SmartControl znaną z systemów prysznicowych wykorzystano w bateriach kuchennych, system Rapido SmartBox w nowej odsłonie stał się kluczowym rozwiązaniem podtynkowym marki - to tylko kilka przykładów, które świadczą o ogromnym potencjale synergii wewnątrz grupy LIXIL, wynikającym z połączenia wiedzy inżynierskiej i rozszerzenia portfolio produktów GROHE. „Prezentujemy wspaniałe innowacje, które dopełniają właściwy asortyment produktów dla naszych klientów w regionie EMENA. Bez względu na cenę, firma GROHE zawsze oferuje fantastyczne doświadczenie i silną markę, zapewniając klientom swobodę wyboru kanałów sprzedaży i wymagań biznesowych” – mówi Jonas Brennwald, CEO LIXIL Water Technology EMENA i zastępca CEO GROHE AG. W 2019 roku firma przedstawiła swoją wizję kształtowania przyszłości wody i otrzymała wyróżnienie „Red Dot: Brand of the Year” w branży sanitarnej za spójny profil marki oraz uznanie na całym świecie jako firma słynąca z wydajności swoich produktów.REKLAMA:
Mocne zaangażowanie w zrównoważony rozwój – nieustające w 2020 r. i w latach następnych
Zrównoważony rozwój jest kluczową wartością marki GROHE, dzięki której wyznacza ona nowe standardy w branży, a także kolejny ważny krok na drodze do produkcji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla. Wraz z rozpoczęciem nowego roku podatkowego w kwietniu 2020 r. firma zrekompensuje nieuniknioną emisję CO2 w ramach dwóch projektów kompensacyjnych. Dzięki temu GROHE będzie pierwszym wiodącym producentem w branży sanitarnej, który w swojej produkcji stanie się neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Odbędzie się to w ramach projektu „GROHE goes ZERO”. Elementem przygotowań było przełączenie na zieloną energię elektryczną wszystkich pięciu globalnych zakładów produkcyjnych oraz centrów logistycznych w Niemczech jeszcze w lipcu 2019 r. Kolejnym ważnym punktem w 2020 r. będzie redukcja plastiku w opakowaniach produktów tam, gdzie to możliwe, z mocnym dążeniem do całkowitego wyeliminowania go w przyszłości.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Grohe