Uznany, szwedzki producent wysokiej jakości odzieży roboczej – Blåkläder, który w Polsce zadebiutował w 2019 roku, realizuje właśnie trzecią inwestycję w pełni zautomatyzowane rozwiązanie logistyczne, jakim jest AutoStore, obsługiwany przez… roboty.
Fot. BlåkläderaFot. Blåklädera
AutoStore to najprościej mówiąc system efektywnego składowania oraz kompletacji zamówień. Przypomina ogromny zestaw klocków, w tym przypadku pudełek. Tworzą one kolumny, a te natomiast siatkę. Po jej górnej powierzchni poruszają się roboty, których zadaniem jest pobieranie pudełek z zawartością wskazaną przez personel oraz ich dostarczanie do bramki kompletacyjnej.
Blåkläder zaczął wykorzystywać AutoStore w 2016 r., stając się tym samym jedną z pierwszych firm w Szwecji, która zdecydowała się wdrożyć u siebie takie rozwiązanie.
Postępujący proces międzynarodowej ekspansji i coraz liczniejsze grono odbiorców skłoniły producenta do kolejnej, trzeciej już inwestycji w AutoStore. Tym samym główny magazyn w Svenljunga zyskał kolejnych dziesięć robotów. Wszystko po to, by pomimo coraz większego zainteresowania jego ofertą, Blåkläder mógł w dalszym ciągu realizować szybką i sprawną obsługę zamówień swoich klientów.
Blåkläder to szwedzki producent wysokiej jakości odzieży roboczej przystosowanej do pracy w najróżniejszych, nawet najtrudniejszych warunkach – od niewielkich warsztatów po ekstremalne miejsca takie jak kopalnie czy platformy wiertnicze. W naszym kraju marka zadebiutowała w 2019 roku, rozszerzając tym zasięg swojego działania już do 16 krajów.
AutoStore to najprościej mówiąc system efektywnego składowania oraz kompletacji zamówień. Przypomina ogromny zestaw klocków, w tym przypadku pudełek. Tworzą one kolumny, a te natomiast siatkę. Po jej górnej powierzchni poruszają się roboty, których zadaniem jest pobieranie pudełek z zawartością wskazaną przez personel oraz ich dostarczanie do bramki kompletacyjnej.
Blåkläder zaczął wykorzystywać AutoStore w 2016 r., stając się tym samym jedną z pierwszych firm w Szwecji, która zdecydowała się wdrożyć u siebie takie rozwiązanie.
REKLAMA:
Postępujący proces międzynarodowej ekspansji i coraz liczniejsze grono odbiorców skłoniły producenta do kolejnej, trzeciej już inwestycji w AutoStore. Tym samym główny magazyn w Svenljunga zyskał kolejnych dziesięć robotów. Wszystko po to, by pomimo coraz większego zainteresowania jego ofertą, Blåkläder mógł w dalszym ciągu realizować szybką i sprawną obsługę zamówień swoich klientów.
Blåkläder to szwedzki producent wysokiej jakości odzieży roboczej przystosowanej do pracy w najróżniejszych, nawet najtrudniejszych warunkach – od niewielkich warsztatów po ekstremalne miejsca takie jak kopalnie czy platformy wiertnicze. W naszym kraju marka zadebiutowała w 2019 roku, rozszerzając tym zasięg swojego działania już do 16 krajów.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Blåklädera