4 Design Days – wielkie święto architektury i designu – jest już za nami. Targi w Katowicach jak zwykle zgromadziły tłumy i były okazją do wymiany wspólnych doświadczeń czy inspiracji. Dla samych wystawców zaś – szansą na zaprezentowanie swoich nowości. Na tegorocznej edycji nie mogło zabraknąć marki Laveo, która na swoim stoisku zaprezentowała cały szereg nowych, produktów.
Piąta edycja 4 Design Days rozpoczęła się w czwartek, 6 lutego i trwała aż do niedzieli. Targi skupiły około 300 wystawców, producentów, projektantów i dostawców.
Fot. Laveo
- Seria Polla to konsekwentne dążenie do ciągłego poszerzania naszego portfolio. Dzięki niemu staje się ono jeszcze bardziej kompletne. Skąd taki, a nie inny wybór? Seria Polla została znakomicie przyjęta, ale dotychczas oferowała jedynie armaturę łazienkową i kuchenną. Dlatego też chcieliśmy zaoferować klientom coś więcej, co nawiązuje do linii, a jednocześnie sprawia, że cała seria staje się kompleksowa, a klient może urządzić łazienkę przy użyciu jednej, spójnej linii produktów nie brakuje w niej niczego – podkreśla Anna Kowalska, Kierownik Marketingu Laveo.
Stalowe umywalki Polla będą oferowane w trzech wariantach wykończeniowych – czarnym, złotym oraz miedzianym (znanym również jako różowe złoto). Uwagę odwiedzających przykuł szczególnie złoty wariant wykończeniowy i to on cieszył się największą popularnością. Produkty dysponują korkiem typu klik-klak. Warto dodać, że dostępne będą również syfony, które będzie można dobrać do umywalek.
Fot. Laveo
- Zauważyliśmy, że katowiccy projektanci dostrzegli w niej ogromny potencjał, z uwagi na rosnącą liczbę nowo aranżowanych familoków, czyli budynków wielorodzinnych na dawnych osiedlach robotniczych. Obie serie mocno nawiązują do tego klimatu i pokazują, że także armatura może nawiązywać do pięknej, industrialnej estetyki – tłumaczy Anna Kowalska.
Kolejna nowość to seria Galar. Podobnie, jak Muro, cechuje ją nieszablonowy, odważny design – bateria łazienkowa wyróżnia się zwłaszcza bogato zdobioną dźwignią.
- Nie informujemy jeszcze, w jakich wariantach wykończeniowych seria będzie dostępna. Traktujemy targi jako świetną szansę na poznanie potrzeb klientów, tego, jak chcieliby mieszkać, co im się podoba i jak chcieliby urządzić swoje kuchnie czy łazienki. Ich zdanie i odczucia są dla nas bardzo ważne. Z drugiej strony – w ofercie znalazły się między innymi nowe produkty z serii Pretto czy Polla, przez co jasno pokazujemy, że oprócz nowych serii, dbamy także o te, które już pojawiły się na rynku - mówi Anna Kowalska, Kierownik Marketingu Laveo.
Fot. Laveo
Oprócz szansy na zapoznanie się z ofertą wystawców targi zaproponowały odwiedzającym szereg wydarzeń towarzyszących - konkursy oraz fora, warsztaty czy panele dyskusyjne. W jednym z nich – „Inspirujemy projektantów. Projekt kuchnia” - wystąpiła product manager marki Laveo, Maria Kubiak. W dyskusji, moderowanej przez HGTV Home & Garden, szukano odpowiedzi na pytanie, jak projektować z sensem, kształtować ofertę, tak, by uwzględniała zmieniające się myślenie o przestrzeni do życia i prezentować atrakcyjne rozwiązania projektowe.
Fot. Laveo
Stalowe umywalki Polla
Podczas targów, można było obejrzeć nowość w portfolio marki Laveo - serię stalowych umywalek nablatowych Polla. Warto zauważyć, że to pierwszy produkt z kategorii umywalek w portfolio Laveo.- Seria Polla to konsekwentne dążenie do ciągłego poszerzania naszego portfolio. Dzięki niemu staje się ono jeszcze bardziej kompletne. Skąd taki, a nie inny wybór? Seria Polla została znakomicie przyjęta, ale dotychczas oferowała jedynie armaturę łazienkową i kuchenną. Dlatego też chcieliśmy zaoferować klientom coś więcej, co nawiązuje do linii, a jednocześnie sprawia, że cała seria staje się kompleksowa, a klient może urządzić łazienkę przy użyciu jednej, spójnej linii produktów nie brakuje w niej niczego – podkreśla Anna Kowalska, Kierownik Marketingu Laveo.
Stalowe umywalki Polla będą oferowane w trzech wariantach wykończeniowych – czarnym, złotym oraz miedzianym (znanym również jako różowe złoto). Uwagę odwiedzających przykuł szczególnie złoty wariant wykończeniowy i to on cieszył się największą popularnością. Produkty dysponują korkiem typu klik-klak. Warto dodać, że dostępne będą również syfony, które będzie można dobrać do umywalek.
Fot. Laveo
Muro, Pretto i Galar
Umywalki to jednak dopiero początek – jeszcze bogatsza była bowiem oferta armatury łazienkowej. Na stoisku Laveo można było obejrzeć wprowadzoną już na rynek serię Zorita, dostępną w wykończeniach biały-chrom oraz czarny-chrom. Wkrótce w sprzedaży pojawią się także baterie z serii Muro, kapitalnie przyjęte przez odwiedzających stoisko. To właśnie seria Muro – wspólnie z linią Pretto – nawiązuje do industrialnej stylistyki, mocno inspirowanej łódzką tkanką miejską oraz loftem.- Zauważyliśmy, że katowiccy projektanci dostrzegli w niej ogromny potencjał, z uwagi na rosnącą liczbę nowo aranżowanych familoków, czyli budynków wielorodzinnych na dawnych osiedlach robotniczych. Obie serie mocno nawiązują do tego klimatu i pokazują, że także armatura może nawiązywać do pięknej, industrialnej estetyki – tłumaczy Anna Kowalska.
Kolejna nowość to seria Galar. Podobnie, jak Muro, cechuje ją nieszablonowy, odważny design – bateria łazienkowa wyróżnia się zwłaszcza bogato zdobioną dźwignią.
- Nie informujemy jeszcze, w jakich wariantach wykończeniowych seria będzie dostępna. Traktujemy targi jako świetną szansę na poznanie potrzeb klientów, tego, jak chcieliby mieszkać, co im się podoba i jak chcieliby urządzić swoje kuchnie czy łazienki. Ich zdanie i odczucia są dla nas bardzo ważne. Z drugiej strony – w ofercie znalazły się między innymi nowe produkty z serii Pretto czy Polla, przez co jasno pokazujemy, że oprócz nowych serii, dbamy także o te, które już pojawiły się na rynku - mówi Anna Kowalska, Kierownik Marketingu Laveo.
Fot. Laveo
A w kuchni…
Odwiedzający stoisko Laveo mogli również zapoznać się z bogatą ofertą armatury kuchennej oraz zlewozmywaków. Na kuchennej ekspozycji marki można było podziwiać nowe wykończenia serii Polla oraz Luna, a także zobaczyć serię Toro, charakteryzującą się niebanalnym designem, wyciąganą wylewką oraz dwoma strumieniami wody – standardowym oraz mieszanym. Wśród zlewozmywaków znalazły się zaś stalowa Marmara w kolorze różowego złota oraz granitowe modele Komodo, Barbados oraz Dafne.Oprócz szansy na zapoznanie się z ofertą wystawców targi zaproponowały odwiedzającym szereg wydarzeń towarzyszących - konkursy oraz fora, warsztaty czy panele dyskusyjne. W jednym z nich – „Inspirujemy projektantów. Projekt kuchnia” - wystąpiła product manager marki Laveo, Maria Kubiak. W dyskusji, moderowanej przez HGTV Home & Garden, szukano odpowiedzi na pytanie, jak projektować z sensem, kształtować ofertę, tak, by uwzględniała zmieniające się myślenie o przestrzeni do życia i prezentować atrakcyjne rozwiązania projektowe.
REKLAMA:
Następne targi – w Budapeszcie
Jeszcze w lutym Laveo zaprezentuje ekspozycję na targach Kitchen Show w Budapeszcie. To jedno z najważniejszych branżowych wydarzeń w tej części Europy. Również tam będzie można zapoznać się z kolejnymi nowościami.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Laveo