Złote godło w X edycji programu Konsumencki Lider Jakości 2021 dla ISOVER
Fot. Isover10. rok z rzędu opinie klientów zapewniły marce ISOVER pierwsze miejsce w kategorii „Systemy Dociepleń” prestiżowego programu Konsumencki Lider Jakości. Jak wynika z raportu podsumowującego badania opinii, produkty ISOVER są kojarzone z dobrą jakością, profesjonalizmem, zadowoleniem, udaną inwestycją i odpowiedzialnością.
- Pierwsze miejsce w kategorii „Systemy Dociepleń” potwierdzają, że produkty ISOVER nie tracą raz zdobytego zaufania klientów, a to za sprawą dobrej jakości, profesjonalizmu i odpowiedzialności – mówi Anna Kozera, koordynator marki ISOVER. – Nasz produkt kojarzy się z zadowoleniem z udanej inwestycji w budowę domu, które bardzo często przekłada się na chęć dalszego polecenia. To najlepszy dowód zadowolenia. Tegoroczny raport po raz kolejny potwierdza, że doskonale odpowiadamy na potrzeby klienta i to stanowi fundament naszej pozycji lidera.
Fot. Isover
ISOVER, lider wśród producentów wełny mineralnej na polskim rynku, oferuje szeroką gamę energooszczędnych produktów dedykowanych budownictwu ogólnemu oraz izolacjom technicznym stosowanym w przemyśle. W portfelu produktów posiada izolacje z wełny mineralnej z włókien szklanych, skalnych, maty siatkowe czy hybrydowy system ocieplenia budynków.
Jaki jest lider?
Raport przedstawia sposób postrzegania produktów marki ISOVER przez konsumentów. Doceniają oni przede wszystkim dostępność oferty, która jest obecna w składach budowlanych w całej Polsce Drugą najczęściej wskazywaną zaletą jest konsekwencja w dbałości o najwyższą jakość. Wielu badanych deklarowało w swoich wypowiedziach, że poleca innym produkty ISOVER. Ponadto aktywni klienci cenią markę za rozpoznawalność i to, jakim zaufaniem jest obdarzona przez fachowców i branżę budowlaną.- Pierwsze miejsce w kategorii „Systemy Dociepleń” potwierdzają, że produkty ISOVER nie tracą raz zdobytego zaufania klientów, a to za sprawą dobrej jakości, profesjonalizmu i odpowiedzialności – mówi Anna Kozera, koordynator marki ISOVER. – Nasz produkt kojarzy się z zadowoleniem z udanej inwestycji w budowę domu, które bardzo często przekłada się na chęć dalszego polecenia. To najlepszy dowód zadowolenia. Tegoroczny raport po raz kolejny potwierdza, że doskonale odpowiadamy na potrzeby klienta i to stanowi fundament naszej pozycji lidera.
Fot. Isover
Zdaniem konsumentów
Już od dziesięciu lat organizatorzy badają opinie konsumentów na temat jakości produktów i usług, wyłaniając w ten sposób ranking liderów na polskim rynku. W trakcie badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych i CAWI pod uwagę są brane powody wyboru konkretnych rozwiązań, najpopularniejsze skojarzenia, znajomość marki i lojalność wobec niej. W ten sposób powstaje kompletny obraz producenta w danej kategorii. Na bazie analizy danych ilościowych i jakościowych, na które składają się wypowiedzi konsumentów, wyłaniani są liderzy. Tegoroczny raport powstał na próbie badawczej 15 tys. osób zamieszkałych w największych miastach Polski, takich jak Gdańsk, Szczecin, Kraków i innych.ISOVER, lider wśród producentów wełny mineralnej na polskim rynku, oferuje szeroką gamę energooszczędnych produktów dedykowanych budownictwu ogólnemu oraz izolacjom technicznym stosowanym w przemyśle. W portfelu produktów posiada izolacje z wełny mineralnej z włókien szklanych, skalnych, maty siatkowe czy hybrydowy system ocieplenia budynków.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Isover