Końcem lipca br. firma FAKRO podpisała kontynuację umowy sponsorskiej z drużyną UKS 3 Staszkówka Jelna, która dumnie reprezentuje Sądecczyznę w piłce nożnej kobiet i dziewcząt. z tak ogromnym duchem walki i wieloma sukcesami na koncie, to dobry kierunek w budowaniu wizerunku marki angażującej pracowników jak i społeczności w sportowe wydarzenia.
Fot. FakroFot. Fakro
Fot. FakroFAKRO, firma odpowiedzialna społecznie, stawiająca na zrównoważony rozwój i wspierająca lokalne inicjatywy, przyczynia się do osiągnięć drużyn sportowych. Konsekwentne budowanie wizerunku marki angażującej się i propagującej zdrowy, sportowy tryb życia, potwierdza jej silną i odpowiedzialną tożsamość. Wejście w sponsoring kobiecej drużyny UKS 3 Staszkówka Jelna pokazuje równowagę i różnorodność działań marki. Kobiety mają ogromną wolę walki, są zdeterminowane i równie utalentowane. Sprytne i zwinne. Ta dywersyfikacja działań pozwala podkreślić, że marka uczciwie wspiera pojawiające się inicjatywy społeczne.
„Nasza współpraca z UKS 3 Staszkówka Jelna trwa już od blisko 3 lat. Jesteśmy dumni, że nieprzerwanie możemy wspierać obecnego Mistrza Polski w piłce nożnej kobiet U-16. Zielony kolor w logo FAKRO, towarzyszący na koszulkach i w obrandowaniu nowego stadionu w Siennej, to nie tylko nadzieja, ale i dobra energia. Zachęcamy naszych pracowników do uczestnictwa w planowanych tam wydarzeniach. Kto wie, może będzie kiedyś okazja na towarzyskie spotkanie naszych pracowników ze sponsorowaną drużyną na murawie? To szansa na integrację i sprawdzenie formy uczestników ze strony FAKRO, jak i profesjonalnych zawodniczek.” – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.
Fot. FakroFAKRO, firma odpowiedzialna społecznie, stawiająca na zrównoważony rozwój i wspierająca lokalne inicjatywy, przyczynia się do osiągnięć drużyn sportowych. Konsekwentne budowanie wizerunku marki angażującej się i propagującej zdrowy, sportowy tryb życia, potwierdza jej silną i odpowiedzialną tożsamość. Wejście w sponsoring kobiecej drużyny UKS 3 Staszkówka Jelna pokazuje równowagę i różnorodność działań marki. Kobiety mają ogromną wolę walki, są zdeterminowane i równie utalentowane. Sprytne i zwinne. Ta dywersyfikacja działań pozwala podkreślić, że marka uczciwie wspiera pojawiające się inicjatywy społeczne.
REKLAMA:
„Nasza współpraca z UKS 3 Staszkówka Jelna trwa już od blisko 3 lat. Jesteśmy dumni, że nieprzerwanie możemy wspierać obecnego Mistrza Polski w piłce nożnej kobiet U-16. Zielony kolor w logo FAKRO, towarzyszący na koszulkach i w obrandowaniu nowego stadionu w Siennej, to nie tylko nadzieja, ale i dobra energia. Zachęcamy naszych pracowników do uczestnictwa w planowanych tam wydarzeniach. Kto wie, może będzie kiedyś okazja na towarzyskie spotkanie naszych pracowników ze sponsorowaną drużyną na murawie? To szansa na integrację i sprawdzenie formy uczestników ze strony FAKRO, jak i profesjonalnych zawodniczek.” – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Fakro