Kładka pieszo-rowerowa – poznaj ofertę Janson Bridging

Podziel się:
Rozbudowa infrastruktury, remont mostu czy inne prace budowlane oznaczają dla pieszych i rowerzystów trudność w poruszaniu się po mieście.Tymczasowym i praktycznym rozwiązaniem jest kładka dla pieszych. Poznaj projekty Janson Bridging.

Fot. Janson BridgingFot. Janson Bridging
Projektowanie kładki dla pieszych musi uwzględniać potrzeby wszystkich użytkowników, w tym osób o różnym stopniu niepełnosprawności (także tych poruszających się na wózku i o kulach), dzieci, osób starszych i rowerzystów. Modułowe systemy przepraw powinny być funkcjonalne, a jednocześnie estetyczne i łatwe w montażu. Wszystkie te cechy spełniają projekty Janson Bridging, firmy która stworzyła ponad 7500 projektów na całym świecie, w tym kładki dla pieszych, pontony z blach, mosty belkowe i mosty blachownicowe. Jakie rozwiązania Janson Bridging oferuje?

Kładka pieszo-rowerowych typu JPB-P

Kładka dla pieszych JPB-P służy do tymczasowej przeprawy nad zbiornikiem wodnym, wykopami lub torami. Kładki panelowe JPB-P przeznaczone są do ruchu lekkiego (ruch pieszy i rowerowy), ale okazjonalnie mogą z niego korzystać pojazdy lekkie (np. pojazdy konserwującego). Zaletą kładek panelowych Janson Bridging jest łatwy montaż, który nie wymaga użycia dźwigu teleskopowego ani zakładania placu budowy. Most typu JPB-P może być dowieziony na wskazane miejsce już zmontowany. W tym przypadku wystarczy go jedynie unieść i umocować w wybranym miejscu.
REKLAMA:

W modelu JPB-P maksymalna długość przęsła wynosi 61 metrów. Długość modułu to 3.048 m, szerokość nawierzchni drogi 2 m, 2.5 m, 3 m; wysokość pokładu wraz z podparciem 0,58 metra, wysokość paneli konstrukcji nośnej powyżej nawierzchni mostu 1,80. Nawierzchnia mostu jest wykonana ze stali pokrytej żywicą epoksydową. Ma powierzchnię antypoślizgową i zabezpieczenie antykorozyjne. Kładka dla pieszych JPB-P może być uzupełniona o platformy, schody i wieżę. Posiada barierę dla pieszych.

Kładka dla pieszych (PSB-P)

Wśród lekkich mostów Janson Bridging proponuje też model PSB-P. Ten rodzaj kładki także jest zaprojektowany z myślą o rowerzystach i pieszych. Kładka PSB-P to kładka kratownicowa. Podobnie jak model JPB-P jest transportowana na miejsce już zmontowana.

W modelu PSB-P maksymalna długość przęsła wynosi 48 metrów. Długość modułu to 4 m, szerokość nawierzchni drogi 2 m, 2.5 m, 3 m; wysokość pokładu wraz z podparciem 0,82 metra, wysokość paneli konstrukcji nośnej powyżej nawierzchni mostu 2,75. Kładka dla pieszych PSB-P posiada barierę dla pieszych i powierzchnię antypoślizgową z czerwonego kruszywa.

Kładka dla pieszych (LPB-P)

Most modułowy LPB-P także stworzony jest z myślą o rowerzystach i pieszych. Ze względu na bardzo krótki czas montażu idealnie sprawdzi się na różnego rodzaju wydarzeniach. Szerokość i konfiguracja kładki może być wybrana w zależności od przewidywanego natężenia ruchu.

W modelu LPB-P maksymalna długość przęsła wynosi 39 metrów. Długość modułu to 3,048 m, szerokość nawierzchni drogi 2 m, 2.5 m, 3 m; wysokość pokładu wraz z podparciem 0,82 metra, wysokość paneli konstrukcji nośnej powyżej nawierzchni mostu 2,75.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Materiał partnera
#czytelnia #architektura #wnetrza #publiczne #Wnętrza, wystrój, architektura - tematy pozostałe

Więcej tematów: