Ceniony na świecie szwedzki producent odzieży roboczej – Blaklader Workwear właśnie zaprezentował nową stronę internetową. Odmieniona szata graficzna i przebudowana architektura informacji to tylko niektóre z wprowadzonych zmian, jakie czekają na użytkowników pod adresem www.blaklader.pl.
Fot. www.blaklader.pl
Odmieniona strona internetowa Blaklader Workwear to praktyczne połączenie nowoczesnego – spójnego z wizerunkiem marki – designu i funkcjonalności. Przemyślany układ, wykorzystując przyjazne dla użytkownika rozwiązania graficzne, pozwala szybko dotrzeć m.in. do najlepszych ofert czy punktów sprzedaży.
Nowa strona to jeszcze łatwiejszy dostęp do bogatej bazy produktów, adresowanych wielu branżom, m.in. budowlanej, logistycznej, transportowej czy przemysłowej. Można je przeglądać według kategorii lub zawęzić wyniki wyszukiwania wyłącznie do wybranych kryteriów, korzystając z wielu dostępnych filtrów. Możliwe jest przykładowo wyświetlenie produktów z uwzględnieniem konkretnej grupy zawodowej (m.in. blacharz, dekarz, hydraulik, elektryk, kierowca, magazynier, malarz, posadzkarz, spawacz, rzemieślnik) czy środowiska pracy (brudne, gorące, mokre, wilgotne, zimne, zaolejone). Dzięki temu można skrócić cały proces poszukiwania i szybciej dotrzeć do produktów najlepiej dopasowanych do konkretnych potrzeb.
Ze względu na międzynarodowy charakter działalności marki strona jest dostępna w różnych wersjach językowych. Dzięki pełnej responsywności można ją w wygodny sposób przeglądać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony czy tablety.
Grzegorz Marcinkowski, Sales Manager w Blaklader Workwear. Fot. Blaklader– W zdigitalizowanej rzeczywistości w jakiej dziś wszyscy funkcjonujemy, firmowa strona internetowa to podstawowe narzędzie komunikacji z rynkiem. Technologia idzie ciągle do przodu, zmieniają się trendy, a wraz z nimi także oczekiwania klientów. Wierzymy, że za odświeżonym wyglądem i wdrożonymi funkcjonalnościami idzie również nowa, lepsza jakość komunikacji, a osoby, które odwiedzą adres www.blaklader.pl w poszukiwaniu wysokiej jakości odzieży roboczej, szybko znajdą pod nim najważniejsze dla siebie informacje – podsumowuje Grzegorz Marcinkowski, stojący na czele polskiego oddziału Blaklader Workwear.
Odmieniona strona internetowa Blaklader Workwear to praktyczne połączenie nowoczesnego – spójnego z wizerunkiem marki – designu i funkcjonalności. Przemyślany układ, wykorzystując przyjazne dla użytkownika rozwiązania graficzne, pozwala szybko dotrzeć m.in. do najlepszych ofert czy punktów sprzedaży.
Nowa strona to jeszcze łatwiejszy dostęp do bogatej bazy produktów, adresowanych wielu branżom, m.in. budowlanej, logistycznej, transportowej czy przemysłowej. Można je przeglądać według kategorii lub zawęzić wyniki wyszukiwania wyłącznie do wybranych kryteriów, korzystając z wielu dostępnych filtrów. Możliwe jest przykładowo wyświetlenie produktów z uwzględnieniem konkretnej grupy zawodowej (m.in. blacharz, dekarz, hydraulik, elektryk, kierowca, magazynier, malarz, posadzkarz, spawacz, rzemieślnik) czy środowiska pracy (brudne, gorące, mokre, wilgotne, zimne, zaolejone). Dzięki temu można skrócić cały proces poszukiwania i szybciej dotrzeć do produktów najlepiej dopasowanych do konkretnych potrzeb.
REKLAMA:
Ze względu na międzynarodowy charakter działalności marki strona jest dostępna w różnych wersjach językowych. Dzięki pełnej responsywności można ją w wygodny sposób przeglądać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony czy tablety.
Grzegorz Marcinkowski, Sales Manager w Blaklader Workwear. Fot. Blaklader– W zdigitalizowanej rzeczywistości w jakiej dziś wszyscy funkcjonujemy, firmowa strona internetowa to podstawowe narzędzie komunikacji z rynkiem. Technologia idzie ciągle do przodu, zmieniają się trendy, a wraz z nimi także oczekiwania klientów. Wierzymy, że za odświeżonym wyglądem i wdrożonymi funkcjonalnościami idzie również nowa, lepsza jakość komunikacji, a osoby, które odwiedzą adres www.blaklader.pl w poszukiwaniu wysokiej jakości odzieży roboczej, szybko znajdą pod nim najważniejsze dla siebie informacje – podsumowuje Grzegorz Marcinkowski, stojący na czele polskiego oddziału Blaklader Workwear.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Blaklader