W listopadzie 2023 r. do lead teamu Artgeist Sp. z o.o. dołączył Robert Ścisłowski, obejmując stanowisko Direct To Consumer Director. Pokieruje działaniami całego obszaru D2C – zarówno w kanałach Own Stores, jak i Marketplaces.
Głównymi zadaniami Roberta będą konsolidacja prac zespołów D2C, optymalizacja wyników sprzedażowych oraz zbudowanie przewagi w ramach wyzwań Speed To Market. Robert Ścisłowski ma bogate doświadczenie w branży analitycznej i sprzedażowej, także w obszarze e-commerce na rynkach europejskich. Działania w tym zakresie prowadził m.in. w grupie HORN, odpowiadając za development sklepów własnych oraz wdrożenie systemów informatycznych, takich jak m.in. Business Intelligence, CRM czy nowoczesnego systemu magazynowego. W ciągu czterech lat z sukcesem udało mu się wyskalować internetowy kanał sprzedaży na rynkach europejskich oraz wdrożyć procesy automatyzacji w większości strategicznych obszarów firmy.
Robert realizował także działania w obszarze SEO i analityki internetowej dla FRU.PL i VOLA.RO., odpowiadając za budowanie przewagi konkurencyjnej w ruchu organicznym na rynkach polskim, rumuńskim, wietnamskim i ukraińskim.
E-commerce to również obszar prywatnych zainteresowań Roberta. O branżowych niuansach pisał jako dziennikarz technologiczny AGORA S.A. i IDG Poland S.A. Szczególną dumą napawa go wywiad ze Stevem Ballmerem (ówczesnym CEO of Microsoft) przeprowadzony dla Gazeta.pl z okazji premiery Windows 7.
Robert opiera działania na założeniach filozofii Kaizen oraz zwinnego zarządzania projektami.
Prywatnie miłośnik Włoch, podróży kamperem i fotografii.