22 kwietnia 2025 roku w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach odbyło się wyjątkowe wydarzenie dla dzieci z Oddziału Onkologii i Hematologii Dziecięcej. Z myślą o najmłodszych pacjentach zorganizowano wielkanocną imprezę, której celem było wniesienie radości oraz odrobiny zapomnienia w trudnej codzienności walki z chorobą.
W programie znalazło się barwne widowisko artystyczne pt. „Na Wyspie Tamaru”, które pozwoliło widzom przenieść się w baśniowy świat pełen przygód i pozytywnych emocji. Dzieci odwiedził także wielkanocny zajączek, który rozdał im upominki.
W organizację wydarzenia zaangażowała się Grupa PSB Handel S.A., która przekazała prezenty dla dzieci. Na oddziale pojawiła się również maskotka PSB Mrówka, by osobiście wręczyć podarunki i wywołać uśmiechy na twarzach małych pacjentów.
Od wielu lat „Teatr za Jeden Uśmiech” z Krakowa realizuje swoją tajną misję – „leczenia przez sztukę” i niesienia radości dzieciom poszkodowanym przez los. W tych trudnych czasach nie zapominamy o naszych najmłodszych i chcemy przenieść ich w świat baśni, by choć na chwilę oderwać od szpitalnej rzeczywistości.
Pamiętajmy – czasem wystarczy drobny gest, by podarować dziecku chwilę szczęścia i oderwać je od codziennych trosk.
Grupa PSB
Grupa PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełczu k./Buska-Zdroju, działa na rynku od 27 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza ponad 400 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 279 składach budowlanych, w 385 marketach PSB Mrówka oraz w 78 placówkach handlowych PSB Profi. Łącznie zatrudniają one około 14 tysięcy osób.
W 2024 r. łączne przychody partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu, wyniosły 9,1 mld zł, co stanowi wzrost o 4,9% w porównaniu z 2023 rokiem. Z kolei przychody Grupy PSB Handel S.A. osiągnęły 4,2 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 8% rok do roku.
Według badań prowadzonych w 2024 roku dowolną markę Grupy PSB rozpoznaje 80% respondentów: markę Grupy PSB zna 58% Polaków, PSB Mrówka 77%, a PSB Profi 48%.