Dlaczego warto? W jednej lokalizacji spotkają się architekci, designerzy, a także specjaliści z branży stolarki budowlanej, eksperci zajmujący się budownictwem modułowym i prefabrykacją.
Targi BUDMA to:
- szansa na międzynarodowe kontakty
- możliwość rozwoju biznesu
- okazja do pozyskania wartościowych klientów
- inspiracja dla designerów i architektów
W ramach 12 salonów tematycznych na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich powstaną przestrzenie, które połączą wystawców ze zwiedzającymi związanymi z danym sektorem budowlanym.
- Każdy salon, to osobna przestrzeń z dedykowanym programem merytorycznym, wystawcami i pokazami, co sprawia, że BUDMA staje się platformą do konkretnych rozmów, premier produktowych i realnych kontraktów biznesowych – Mówi Marta Szydłowska, dyrektor Targów BUDMA.
Salony tematyczne to odpowiedź na coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania i działania poszczególnych sektorów z branży budowlanej. Wśród prezentowanych salonów tematycznych znajdą się m.in.:
WIN_DOOR POLAND – Proeksportowy Salon Stolarki Budowlanej - Przestrzeń wspierająca ekspansję i promocję polskiej stolarki budowlanej w Europie. W programie znajdą się inspirujące panele i dyskusje o innowacjach, sztucznej inteligencji, automatyzacji, bezpieczeństwie oraz o szansach, jakie stoją przed branżą w najbliższych miesiącach i latach. Salon realizowany jest we współpracy z partnerem strategicznym – POID, Związkiem Polskie Okna i Drzwi.
PREFTEC – Centrum Nowoczesnej Prefabrykacji - Prefabrykacja drewniana, stalowa i betonowa – czyli niezbędny element uniwersalnego budownictwa przyszłości w jednym miejscu. PREFTEC odpowiada na wyzwania współczesnego budownictwa: energooszczędność, czas realizacji i zrównoważony rozwój. Organizatorami salonu są Stowarzyszenie Energooszczędne Domy Gotowe (SEDG) oraz Grupa MTP.
INTERIOR DESIGN – Przestrzeń dedykowana wnętrzom - Profesjonalna przestrzeń networkingowa dla projektantów, architektów i specjalistów związanych z aranżacją wnętrz, wzbogacona o program merytoryczny, szkolenia i prezentacje innowacyjnych rozwiązań rynkowych. Premierowa edycja skoncentruje się m.in. na projektowaniu przestrzeni HoReCa i biurowych, a także na renowacji i rewitalizacji wnętrz. Szczególne miejsce zajmie neuroarchitektura – łącząca wiedzę z architektury, neurobiologii i psychologii. Uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w premierowy wydarzeniu: Lighting Design EVENT „Projektowanie Światła LightON7 w Architekturze Wnętrz”. Partnerem branżowym salonu jest Atria – Sztuka Światła.
Rangę wydarzenia, jakim jest BUDMA podkreśla partnerstwo strategiczne, branżowe czy honorowe, takich instytucji jak m.in.:
Ministerstwo Środowiska i Klimatu,
Państwowa Inspekcja Pracy,
Związek Polskie Okna i Drzwi,
Polska Izba Konstrukcji Stalowych,
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości,
Izba Architektów Rzeczpospolitej Polskiej,
Narodowa Agencja Poszanowania Energii, a także Stowarzyszenie Architektów Polskich.
Zarezerwuj termin: 3–6 lutego 2026 Poznań
Więcej informacji: www.budma.pl
Zaprezentuj swoją markę w jednym z 12 salonów BUDMY – dołącz do wystawców lub zwiedzających.