Rozwój marki ALUPROF

Podziel się:
31 stycznia 2006 roku Grupa KĘTY S.A. zakupiła opolskie zakłady ALUPROF specjalizujące się w produkcji systemów rolet i bram. Mija dziesięć lat odkąd doszło do połączenia Metalplastu-Bielsko z ALUPROF.

Ostatnia dekada była dla ALUPROF okresem wielu dynamicznych zmian. Firma rozbudowała obydwa swoje zakłady: w Bielsku-Białej i w Opolu. Zrealizowane inwestycje zwiększyły powierzchnię magazynowo-logistyczną oraz unowocześniły park maszynowy przedsiębiorstwa. Rozbudowa pozwoliła ALUPROF S.A. na pełną niezależność i nieskrępowany rozwój, a co za tym idzie, ciągłe poszerzanie portfela klientów i obszarów dystrybucji.
REKLAMA:

Fot. AluprofFot. AluprofFot. AluprofFot. Aluprof
Przedsiębiorstwo notuje systematyczny wzrost sprzedaży, odkąd w grudniu 2008 roku prezesem zarządu i dyrektorem generalnym ALUPROF S.A. został Tomasz Grela. W 2015 roku ALUPROF S.A. osiągnął przychody ze sprzedaży na poziomie 853 mln zł. To aż 220% wzrostu w porównaniu z rokiem 2009.

Dziś marka ALUPROF to miliony metrów kwadratowych doświadczenia w tworzeniu z aluminium. 7 na 10 prestiżowych realizacji w Polsce wykonywanych jest w systemach ALUPROF. W ofercie firmy dostępne są systemy okienno-drzwiowe, fasadowe, rolet i bram oraz stalowe. Zakłady w Bielsku-Białej i Opolu są jednymi z najnowocześniejszych w Europie.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof
#okna #wiadomości #okno #okna i drzwi #aluprof

Więcej tematów: