Firma TOPEX została uhonorowana statuetką Jakość Roku Złoto 2012 oraz tytułem Jakość Roku 2011 w VI edycji konkursu, organizowanego w ramach Programy Promocji Jakości w Polskich Przedsiębiorstwach. Wyróżnienia przyznano podczas uroczystej gali, która obyła się 28 lutego 2012 w hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie.
Fot. TopexFirmę TOPEX nagrodzono tytułami Jakości Roku Złoto 2012 oraz Jakości Roku 2011 w kategorii innowacja . Kapituła największego w Polsce konkursu promującego wysoki standard oferowanych usług i produktów doceniła usprawnienia systemu zarządzania jakością. Z wielkim uznaniem jury spotkało się wdrożenie przez firmę innowacyjnego portalu internetowego, który umożliwił sprawną komunikację z partnerami biznesowymi, w sprawach dotyczących serwisu technicznego i jakości produktu. Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony klientów.
Fot. TopexUroczyste wręczenie nagród Jakość Roku odbyło się 28 lutego, podczas gali finałowej w warszawskim hotelu Radisson Blu Sobieski. Nagrody w imieniu firmy odebrał Dyrektor Marketingu Daniel Szafulera.
– Nagrodzony przez Kapitułę portal Service123 stał się ważnym ogniwem Systemu Zarządzania Jakością TOPEX, a także umożliwił nam znacznie lepszą komunikację z partnerami biznesowymi – podkreślił Daniel Szafulera. – Ich satysfakcja i zaufanie są dla nas kluczowe, a także motywują nas do dalszej pracy nad jakością we wszystkich obszarach naszej działalności – dodał.
Fot. Topex
Fot. TopexUroczyste wręczenie nagród Jakość Roku odbyło się 28 lutego, podczas gali finałowej w warszawskim hotelu Radisson Blu Sobieski. Nagrody w imieniu firmy odebrał Dyrektor Marketingu Daniel Szafulera.
– Nagrodzony przez Kapitułę portal Service123 stał się ważnym ogniwem Systemu Zarządzania Jakością TOPEX, a także umożliwił nam znacznie lepszą komunikację z partnerami biznesowymi – podkreślił Daniel Szafulera. – Ich satysfakcja i zaufanie są dla nas kluczowe, a także motywują nas do dalszej pracy nad jakością we wszystkich obszarach naszej działalności – dodał.
REKLAMA:
Fot. Topex
Organizatorzy konkursu Jakoś
Roku od przeszło sześciu lat promują politykę projakościową oraz wysoki standard usług wśród polskich przedsiębiorców. Kwalifikacja uczestników odbywa się dwuetapowo. W pierwszym etapie gromadzone są ankiety weryfikacyjne. W drugim Kapituła konkursu, po wcześniejszej analizie dostarczonych materiałów, dokonuje ostatecznego wyboru. Przy wyborze laureatów decydują m.in. wdrożone systemy jakości, a także uwzględnienie wysokich standardów w misji przedsiębiorstwa oraz zaangażowanie w stałe podnoszenie jakości.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Topex