Ruukki wprowadziło zmiany dotyczące marki i wizerunku firmy. Nowe hasło "Ruukki - Living. Working. Moving." odnosi się do obszarów, w których na co dzień obecne są produkty Ruukki. U podstaw zmienionej marki leży ewolucja firmy w kierunku innowacyjnego dostawcy efektywnych energetycznie rozwiązań dla klientów.
Ruukki od lat zajmuje się kwestiami efektywności energetycznej, a teraz czyni z nich główny motyw nowej marki. “Dzisiaj sprzedajemy już realne produkty, które pozwalają oszczędzać energię, zwłaszcza w branży budowlanej. W ubiegłym roku wprowadziliśmy na rynek energooszczędne płyty warstwowe Ruukki, system fotowoltaiczny całkowicie zintegrowany z elewacją, jak również pale energetyczne stosowane w fundamentach budynków. We wszystkich obszarach naszej działalności nieustannie rośnie zapotrzebowanie na produkty i rozwiązania, które umożliwiają oszczędzanie energii, a nasze działy rozwoju pracują już nad kolejnymi innowacjami. Marka Ruukki została zmieniona ze względu na nasze wysokie kompetencje w zakresie efektywności energetycznej i przyszłe możliwości, jakie są z tym związane," wyjaśnia Taina Kyllönen, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Ruukki.
Efektywność energetyczna to wspólna cecha produktów Ruukki. Celem firmy jest dalsze wzmocnienie pozycji w branży stalowej dzięki stalom specjalnym, które przyczyniają się do optymalizacji efektywności energetycznej. "Dzięki stalom specjalnym Ruukki, produkty naszych klientów wyróżniają się spośród konkurencji; charakteryzujący je doskonały stosunek masy do wytrzymałości oznacza, że produkty te mają większy zasięg i ładowność. W tej dziedzinie należymy do liderów rynku, dodaje Taina Kyllönen.
Efektywność energetyczna w działalności Ruukki widoczna jest również we własnych procesach i produkcji firmy. Przykładowo, znajdujemy się w światowej czołówce, jeśli chodzi o efektywność zużycia węgla koksowego w produkcji żelaza. W 2011 roku, Ruukki zostało ocenione jako najlepsza spółka w swojej branży w dwóch indeksach Dow Jones Sustainability, które mierzą osiągnięcia firmy pod względem spełnienia szerokiego spektrum kryteriów zrównoważonego rozwoju.
Zmiany w wizerunku marki oraz w linii reklamowej firmy są niewielkie, ale pokazują, że Ruukki jest blisko ludzi i stanowi część ich zwykłego otoczenia. Koncepcja marki opracowana przez agencję reklamową McCann łączy w sobie w interesujący sposób tradycyjny marketing B2B oraz zjawisko narracji, które odwołuje się do indywidualnych emocji odbiorcy. Można to zobaczyć np. w naszych filmach reklamowych (http://www.ruukki.pl/O-Ruukki/Marka, mówi Riikka Friman, dyrektor ds. marki w Ruukki.
Efektywność energetyczna to wspólna cecha produktów Ruukki. Celem firmy jest dalsze wzmocnienie pozycji w branży stalowej dzięki stalom specjalnym, które przyczyniają się do optymalizacji efektywności energetycznej. "Dzięki stalom specjalnym Ruukki, produkty naszych klientów wyróżniają się spośród konkurencji; charakteryzujący je doskonały stosunek masy do wytrzymałości oznacza, że produkty te mają większy zasięg i ładowność. W tej dziedzinie należymy do liderów rynku, dodaje Taina Kyllönen.
REKLAMA:
Efektywność energetyczna w działalności Ruukki widoczna jest również we własnych procesach i produkcji firmy. Przykładowo, znajdujemy się w światowej czołówce, jeśli chodzi o efektywność zużycia węgla koksowego w produkcji żelaza. W 2011 roku, Ruukki zostało ocenione jako najlepsza spółka w swojej branży w dwóch indeksach Dow Jones Sustainability, które mierzą osiągnięcia firmy pod względem spełnienia szerokiego spektrum kryteriów zrównoważonego rozwoju.
Ruukki - Living. Working. Moving
Logo Ruukki nie uległo zasadniczej zmianie, jedynie stare hasło "More with metals" przeszło do historii i zostało zastąpione słowami "Living. Working. Moving.”, które odnoszą się do efektywnych energetycznie rozwiązań Ruukki towarzyszących naszemu codziennemu życiu.Zmiany w wizerunku marki oraz w linii reklamowej firmy są niewielkie, ale pokazują, że Ruukki jest blisko ludzi i stanowi część ich zwykłego otoczenia. Koncepcja marki opracowana przez agencję reklamową McCann łączy w sobie w interesujący sposób tradycyjny marketing B2B oraz zjawisko narracji, które odwołuje się do indywidualnych emocji odbiorcy. Można to zobaczyć np. w naszych filmach reklamowych (http://www.ruukki.pl/O-Ruukki/Marka, mówi Riikka Friman, dyrektor ds. marki w Ruukki.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ruukki