W drugiej połowie 2012 roku firma Celma – jedyny polski producent narzędzi i elektronarzędzi, zaprosiła swoich kluczowych partnerów na konferencję handlową, zorganizowaną na Malcie. Wyjazd był jednocześnie nagrodą w trwającym od marca zeszłego roku programie lojalnościowym „Nagrody Na Bank”.
Fot. CelmaW wyniku programu „nagrody na bank” wyłoniono partnerów, którzy odnotowali największy obrót całkowity i najlepsze wyniki sprzedażowe produktów Celmy. Laureaci zostali zaproszeni na prestiżową konferencję handlową, która odbyła się na Malcie.
Nasi Partnerzy, oprócz udziału w konferencji, mieli okazję zwiedzić malownicze wyspy: Malta, Gozo i Camino. Specjalnie z myślą o nich zaplanowaliśmy rejs wokół wysp i kąpiel w błekitnej lagunie. Niektórzy zwiedzili także historyczną stolicę Valette. Wyjazd, będący formą nagrodą dla naszych najlepszych partnerów handlowych, pozwolił nam lepiej poznać ich oczekiwania i potrzeby biznesowe. Jesteśmy przekonani, że nawiązane kontakty będą procentować w kolejnych latach i przełożą się na jeszcze większą sprzedaż produktów naszej marki – przekonuje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Celmy.
Wyjazd był jednym z elementów przyjętej strategii odświeżenia wizerunku firmy. Oprócz zmiany filozofii, przebudowy struktur, organizacji i nastawienia do klienta, spółka zaangażowała się również w umacnianie dotychczasowych relacji biznesowych.
Proces rebrandingu Celmy odbywa się na wielu płaszczyznach. Zarząd przywiązuję dużą wagę do poprawy komunikacji z kontrahentami i utrwalenia w ich oczach nowego wizerunku firmy. Spółka sukcesywnie poszerza także gamę oferowanych produktów, dba o jakość, rozszerza sieć serwisów pogwarancyjnych oraz podejmuje inne działania, które mają na celu pozyskiwanie nowych Klientów, nie znających dobrze produktów tej marki.
Nasi Partnerzy, oprócz udziału w konferencji, mieli okazję zwiedzić malownicze wyspy: Malta, Gozo i Camino. Specjalnie z myślą o nich zaplanowaliśmy rejs wokół wysp i kąpiel w błekitnej lagunie. Niektórzy zwiedzili także historyczną stolicę Valette. Wyjazd, będący formą nagrodą dla naszych najlepszych partnerów handlowych, pozwolił nam lepiej poznać ich oczekiwania i potrzeby biznesowe. Jesteśmy przekonani, że nawiązane kontakty będą procentować w kolejnych latach i przełożą się na jeszcze większą sprzedaż produktów naszej marki – przekonuje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Celmy.
REKLAMA:
Wyjazd był jednym z elementów przyjętej strategii odświeżenia wizerunku firmy. Oprócz zmiany filozofii, przebudowy struktur, organizacji i nastawienia do klienta, spółka zaangażowała się również w umacnianie dotychczasowych relacji biznesowych.
Proces rebrandingu Celmy odbywa się na wielu płaszczyznach. Zarząd przywiązuję dużą wagę do poprawy komunikacji z kontrahentami i utrwalenia w ich oczach nowego wizerunku firmy. Spółka sukcesywnie poszerza także gamę oferowanych produktów, dba o jakość, rozszerza sieć serwisów pogwarancyjnych oraz podejmuje inne działania, które mają na celu pozyskiwanie nowych Klientów, nie znających dobrze produktów tej marki.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Celma