Na przełomie lata i jesieni br. odbyły się szkolenia produktowe dla naszych klientów. Można powiedzieć, że jest to już tradycja, gdyż w tym roku zostały one zorganizowane po raz piąty z rzędu. Tym razem szkolenia miały charakter warsztatowy i skierowane były do dystrybutorów oraz małych i średnich firm wykonawczych. Wzięło w nich udział 160 osób z całej Polski, związanych z bezpośrednią sprzedażą oraz kontaktem z klientem indywidualnym. Głównie nacisk skierowany był na sprzedaż produktów szlachetnych.
Fot. PolbrukUczestnicy spotkań zapoznali się z technikami sprzedaży produktów z wyższej półki, rodzajami klientów oraz metodami negocjacji. Dodatkowo eksperci Polbruk z zakresu technologii i jakości przybliżyli słuchaczom tematy z zakresu technologicznych i jakościowych aspektów betonowych wyrobów wibroprasowanych, a firma Sopro przeprowadziła pokaz fugowania kostek brukowych.
Fot. PolbrukPo ciężkim pierwszym dniu szkolenia, drugiego dnia zmierzyliśmy się z zadaniami zespołowymi. Zdobywcy Adventure pokonać musieli specjalne przygotowane dla nich zadania i przeszkody. Była to walka z czasem, stresem i własnymi barierami, które każdy mógł przełamać i zwyciężyć! Przede wszystkim był to jednak dzień, który przysłużył się kontaktom z naszymi klientami budując z nimi pozytywne relacje biznesowe.
REKLAMA:
Fot. PolbrukPo ciężkim pierwszym dniu szkolenia, drugiego dnia zmierzyliśmy się z zadaniami zespołowymi. Zdobywcy Adventure pokonać musieli specjalne przygotowane dla nich zadania i przeszkody. Była to walka z czasem, stresem i własnymi barierami, które każdy mógł przełamać i zwyciężyć! Przede wszystkim był to jednak dzień, który przysłużył się kontaktom z naszymi klientami budując z nimi pozytywne relacje biznesowe.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Polbruk