W trosce o stały rozwój i usprawnienie funkcjonowania sieci dystrybucji, firma Bolix wprowadza kolejne ułatwienia dla partnerów biznesowych.
Fot. BolixNajnowszy projekt Bolix opiera się na wykorzystaniu funkcjonalności podstawowego narzędzia współczesnej komunikacji, czyli Internetu. Dla dystrybutorów uruchomiono specjalny system zamawiania on-line, oferujący praktyczne informacje i usługi, umożliwiające szybką i skuteczną organizację przebiegu całego procesu dystrybucyjnego.
Zalogowani użytkownicy mogą składać zamówienia przez Internet, korzystając z zamieszczonej w specjalnym serwisie prezentacji asortymentu (wraz z cenami). Mają przy tym dostęp do historii dotychczasowych zleceń, a także możliwość śledzenia stopnia realizacji zamówienia w samej fabryce i na etapie transportowania towaru. Podgląd obsługiwanych inwestycji, przyporządkowanych im cen oraz własnych finansów w ramach współpracy, pozwala przy tym gromadzić w jednym miejscu dane istotne z punktu widzenia sprawnego przebiegu transakcji.
Fot. BolixNowy system umożliwia także prosty i szybki kontakt z handlowcami i opiekunami z biura handlowego firmy. Ponadto, na stronie systemu dostępne będą informacje o najnowszych promocjach, a dla użytkowników przewidziane są dodatkowe atrakcje, jak konkursy, gifty, oferty dnia czy happy hours.
W branży budowlanej w dalszym ciągu istotną rolę pełnią tradycyjne kanały komunikacji. Dlatego partnerzy mogą traktować usługę jako źródło bieżących informacji o płatnościach i przebiegu zleceń, samych zamówień dokonując dotychczasowymi metodami. Sprawna komunikacja branżowa musi być bowiem dostosowana do różnych potrzeb poszczególnych jej uczestników.
Zalogowani użytkownicy mogą składać zamówienia przez Internet, korzystając z zamieszczonej w specjalnym serwisie prezentacji asortymentu (wraz z cenami). Mają przy tym dostęp do historii dotychczasowych zleceń, a także możliwość śledzenia stopnia realizacji zamówienia w samej fabryce i na etapie transportowania towaru. Podgląd obsługiwanych inwestycji, przyporządkowanych im cen oraz własnych finansów w ramach współpracy, pozwala przy tym gromadzić w jednym miejscu dane istotne z punktu widzenia sprawnego przebiegu transakcji.
REKLAMA:
Fot. BolixNowy system umożliwia także prosty i szybki kontakt z handlowcami i opiekunami z biura handlowego firmy. Ponadto, na stronie systemu dostępne będą informacje o najnowszych promocjach, a dla użytkowników przewidziane są dodatkowe atrakcje, jak konkursy, gifty, oferty dnia czy happy hours.
W branży budowlanej w dalszym ciągu istotną rolę pełnią tradycyjne kanały komunikacji. Dlatego partnerzy mogą traktować usługę jako źródło bieżących informacji o płatnościach i przebiegu zleceń, samych zamówień dokonując dotychczasowymi metodami. Sprawna komunikacja branżowa musi być bowiem dostosowana do różnych potrzeb poszczególnych jej uczestników.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Bolix