Nowy wymiar profesjonalizmu Kärcher

Podziel się:
Producent urządzeń czyszczących Kärcher przeprowadza obecnie drugą w historii firmy szeroko zakrojoną zmianę kolorystyki produktów. Podobnie jak w 1974, kiedy zmieniono kolor produktów z niebieskiego na żółty, także obecne działania to znacznie więcej niż nowy design - urządzenia profesjonalne Kärcher, od stycznia 2013 w kolorze antracytowym, są elementem realizacji strategii firmy ukierunkowanej na klienta.

Fot. KärcherFot. KärcherProducent urządzeń czyszczących Kärcher przeprowadza obecnie drugą w historii firmy szeroko zakrojoną zmianę kolorystyki produktów. Wizualne rozróżnienie oferty profesjonalnej (antracyt) i asortymentu dla konsumentów (kolor żółty) jest korzystne w procesie sprzedaży. Łatwiej doradzać klientowi, kiedy już na pierwszy rzut oka rozróżni on produkt dedykowany przez producenta do domowych porządków od produktu do zastosowań w przemyśle, rolnictwie, budownictwie czy w innych branżach. Kompletny nowy układ kolorystyczny (antracyt obudowy, odmienne kolory dla elementów obsługowych) wspiera intuicyjną obsługę urządzenia, a to zwiększa komfort pracy użytkownika i serwisanta. Wszystkie elementy obsługowe urządzeń potrzebne w procesie czyszczenia mają żółty kolor. Natomiast elementy obsługowe związane z konserwacją i serwisem wyróżnia kolor jasnoszary. Zarówno żółty jak i jasnoszary kolor są bardzo czytelne na tle antracytowej obudowy urządzeń. Dodatkowo antracytowy kolor urządzeń profesjonalnych dyskretnie „wkomponowuje” urządzenie i pracę nim wykonywaną w otoczenie, nie odwracając niepotrzebnie uwagi osób postronnych. Zabrudzenia na urządzeniach antracytowych są widoczne mniej niż na jasnej żółtej obudowie, co pozwala ograniczyć nakłady na ich częste czyszczenie.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Kärcher
#wiadomości #maszyny #maszyna #prace_maszynowe #karcher

Więcej tematów: