Nie ma lepszego potwierdzenia jakości produktu niż zadowolenie i dobra rekomendacja klienta. Wyrazem zaufania nabywców są wyróżnienia przyznawane corocznie w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta. W tym roku do grona znanych i lubianych marek dołączył Polbruk.
Fot. PolbrukProdukty Polbruk odznaczone zostały najwyższym tytułem - Złote Godło 2013 w kategorii Kostka brukowa.
Laur Klienta to ogólnopolski projekt, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na rynku i cenionych wśród konsumentów marek oraz produktów. Organizatorem programu jest redakcja Rzecz o Biznesie, dodatku do dziennika Rzeczpospolita. Laureaci wyłaniani są na podstawie wyników prowadzonych z przeprowadzonych niezależnych plebiscytów na grupie ok. 800 respondentów. Badane osoby mogą oddać swój głos na ulubioną firmę, bądź jej wyroby. Utworzona w ten sposób mapa preferencji konsumenckich daje wiarygodny obraz ogólnopolskich tendencji na rynku. Laur Klienta ze względu na rozpoznawalność oraz decydujący przy wyborze głos klientów jest nagrodą cenioną zarówno przez samych konsumentów, jak i producentów.
Wśród zwycięzców konkursu Laur Klienta 2013 nie mogło zbraknąć również naszej marki, która w kategorii Kostka brukowa zdobyła najwyższe, złote odznaczenie. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem niesłabnącej jakości naszych produktów oraz dowodem, że najwyższa dbałość o wyroby oraz odpowiednią obsługę klienta jest ceniona i nie pozostaje niezauważona.
Laur Klienta to ogólnopolski projekt, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na rynku i cenionych wśród konsumentów marek oraz produktów. Organizatorem programu jest redakcja Rzecz o Biznesie, dodatku do dziennika Rzeczpospolita. Laureaci wyłaniani są na podstawie wyników prowadzonych z przeprowadzonych niezależnych plebiscytów na grupie ok. 800 respondentów. Badane osoby mogą oddać swój głos na ulubioną firmę, bądź jej wyroby. Utworzona w ten sposób mapa preferencji konsumenckich daje wiarygodny obraz ogólnopolskich tendencji na rynku. Laur Klienta ze względu na rozpoznawalność oraz decydujący przy wyborze głos klientów jest nagrodą cenioną zarówno przez samych konsumentów, jak i producentów.
REKLAMA:
Wśród zwycięzców konkursu Laur Klienta 2013 nie mogło zbraknąć również naszej marki, która w kategorii Kostka brukowa zdobyła najwyższe, złote odznaczenie. Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem niesłabnącej jakości naszych produktów oraz dowodem, że najwyższa dbałość o wyroby oraz odpowiednią obsługę klienta jest ceniona i nie pozostaje niezauważona.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Polbruk