Co tak naprawdę przyciąga klienta: produkt, czy ładne opakowanie? Tego postarają się dowiedzieć uczestnicy seminariów z cyklu „Wnętrza dla biznesu” organizowanych w ramach tegorocznych Tragów Wszystko dla Domu+ wnętrza komercyjne. M.in. o tym co ma wspólnego neuromarketing z wyposażaniem wnętrz biurowych, jak powinien wyglądać sklep, aby zachęcał a nie odstraszał opowiedzą Jerzy Osika i dr Marek Borowiński.
Fot. MTSWykłady poświęcone aranżacji wnętrz komercyjnych to oferta Międzynarodowych Targów Szczecińskich – organizatora 22. Targów Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne skierowana do projektantów. Co ważne, są one bezpłatne dla zwiedzających targi i wymagają jedynie wcześniejszych zapisów (zapisy od 9 września na stronie www.mts.pl).
Fot. MTSSeminaria poprowadzą Jerzy Osika i dr Marek Borowiński. Pierwszy z nich jest specjalistą z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu, wykładowcą na krajowych i zagranicznych targach branżowych, w tym wyposażenia wnętrz, mody, marketingu. Drugi to specjalista od Visual Merchandisingu, autor licznych publikacji z tej dziedziny, współpracujący z wieloma firmami jako konsultant, doradca i szkoleniowiec.
Wśród podejmowanych zagadnień: tajniki neuromarketingu, 5 sekretów aranżacji profesjonalnego biura oraz techniki skutecznej komunikacji w biznesie. Będzie też o sposobach wpływu na klienta poprzez aranżację przestrzeni handlowych i zasadach przygotowywania profesjonalnej wystawy. Słuchacze seminariów dowiedzą się też jak w nadmiarze informacji dostępnych w Internecie znaleźć najbardziej wiarygodną, aktualną, dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb wiedzę o trendach w wyposażeniu wnętrz i umiejętnie z niej korzystać.
Fot. MTSNa zakończenie seminariów wykład wprowadzający w najnowsze trendy na wiosnę i lato 2014. Prezentacja przygotowana przez światowe biuro trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku da słuchaczom dostęp do wiedzy, jaką inni poznają dopiero w przyszłym roku.
Targi Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne
ul. Struga 6-8.
Fot. MTSSeminaria poprowadzą Jerzy Osika i dr Marek Borowiński. Pierwszy z nich jest specjalistą z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu, wykładowcą na krajowych i zagranicznych targach branżowych, w tym wyposażenia wnętrz, mody, marketingu. Drugi to specjalista od Visual Merchandisingu, autor licznych publikacji z tej dziedziny, współpracujący z wieloma firmami jako konsultant, doradca i szkoleniowiec.
REKLAMA:
Wśród podejmowanych zagadnień: tajniki neuromarketingu, 5 sekretów aranżacji profesjonalnego biura oraz techniki skutecznej komunikacji w biznesie. Będzie też o sposobach wpływu na klienta poprzez aranżację przestrzeni handlowych i zasadach przygotowywania profesjonalnej wystawy. Słuchacze seminariów dowiedzą się też jak w nadmiarze informacji dostępnych w Internecie znaleźć najbardziej wiarygodną, aktualną, dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb wiedzę o trendach w wyposażeniu wnętrz i umiejętnie z niej korzystać.
Fot. MTSNa zakończenie seminariów wykład wprowadzający w najnowsze trendy na wiosnę i lato 2014. Prezentacja przygotowana przez światowe biuro trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku da słuchaczom dostęp do wiedzy, jaką inni poznają dopiero w przyszłym roku.
Targi Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne
4-6.10.2013
Centrum Wystawowe Międzynarodowych Targów Szczecińskichul. Struga 6-8.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Międzynarodowe Targi Szczecińskie