Już 7 września br. od godziny 10.00 wszyscy mieszkańcy Warszawy w ramach akcji Dulux Let’s Colour będą mogli pomalować praski brzeg Wisły obok Tematu Rzeka. Autorem projektu jest znany artysta Aqualoopa. Zapraszamy na wspólne dodawanie kolorów do przestrzeni miejskiej Warszawy.
Logo DuluxLet’s Colour to globalna inicjatywa marki Dulux, której celem jest przekształcanie przestrzeni miejskich w bardziej przyjazne oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą barw.
- Tegoroczna akcja Dulux Let’s Colour nie mogła ominąć Warszawy, gdzie możemy zaobserwować, jak dynamicznie zmienia się przestrzeń miejska. Praski brzeg Wisły to idealne miejsce, żeby podkreślić rolę koloru w tkance miasta. Już 7 września bądźcie razem z nami i dodajcie barw do życia, zgodnie z przewodnim hasłem tegorocznej kampanii, czyli Czas na zmianę! - mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux.
Filozofia zmiany przestrzeni miejskiej, wyznawana przez Dulux Let’s Colour, to nie tylko malowanie miejsc, ale przede wszystkim nadawanie im drugiego życia i sprawianie, że ludzie będą czuli się lepiej w otaczającej ich przestrzeni.
- Bezdyskusyjnie od kilku lat bulwary w stolicy tętnią życiem nocnym i kulturalnym, dlatego motywem przewodnim projektu jest przedstawienie Wisły, jako miejsca spotkań. Mural będzie spójny z identyfikacją wizualną miasta i wpisuje się w ideę ożywiania przestrzeni, jaka towarzyszy akcji Dulux Let’s Colour – mówi Aqualoopa, autor projektu.
Równolegle w Temacie Rzeka będą odbywać się Pierwsze urodziny LONG TRIP. W ramach imprezy przewidziano szereg atrakcji, w tym WARSAW SKIMBOARD CONTEST - pierwsza edycja międzynarodowych zawodów, BMX SHOW oraz TARGOWISKO WARSZAWA, w ramach których swoje produkty przedstawi ponad 70 wystawców.
- Zapowiada się niesamowity weekend nad Wisłą, w trakcie którego każdy znajdzie coś dla siebie – ciuchy, sporty ekstremalne, dobre jedzenie i malowanie. Pragniemy odświeżyć ideę i powrócić do tradycji warszawskich bazarów – mówi Grzegorz Goch z Tematu Rzeka. - Dysponujemy olbrzymią przestrzenią na świeżym powietrzu, co jeszcze bardziej podkreśli charakter luźnego, klimatycznego spotkania mieszkańców Warszawy, którzy wspólnie mogą spędzić czas na handlowaniu, połączonym z relaksem wzdłuż brzegu Wisły – podkreśla Goch.
8 kwietnia br. roku ruszyła trzecia edycja akcji Dulux Let’s Colour. W tym roku zostały już pomalowane korytarze Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, przedszkole w Sokółce, przejście PKP w Lesznie, stadion żużlowo-piłkarski w Ostrowie Wielkopolskim, bulwar nad Odrą w Opolu, pawilon handlowy w Toruniu oraz Hufiec ZHP w Augustowie.
Organizatorzy zapewniają sprzęt do malowania.
Dulux – Czas na zmianę!
Więcej informacji na:
www.duluxletscolour.pl
http://www.facebook.com/DuluxLetsColourPolska
http://www.youtube.com/DuluxLetsColourPolska.
- Tegoroczna akcja Dulux Let’s Colour nie mogła ominąć Warszawy, gdzie możemy zaobserwować, jak dynamicznie zmienia się przestrzeń miejska. Praski brzeg Wisły to idealne miejsce, żeby podkreślić rolę koloru w tkance miasta. Już 7 września bądźcie razem z nami i dodajcie barw do życia, zgodnie z przewodnim hasłem tegorocznej kampanii, czyli Czas na zmianę! - mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel marki Dulux.
REKLAMA:
Filozofia zmiany przestrzeni miejskiej, wyznawana przez Dulux Let’s Colour, to nie tylko malowanie miejsc, ale przede wszystkim nadawanie im drugiego życia i sprawianie, że ludzie będą czuli się lepiej w otaczającej ich przestrzeni.
- Bezdyskusyjnie od kilku lat bulwary w stolicy tętnią życiem nocnym i kulturalnym, dlatego motywem przewodnim projektu jest przedstawienie Wisły, jako miejsca spotkań. Mural będzie spójny z identyfikacją wizualną miasta i wpisuje się w ideę ożywiania przestrzeni, jaka towarzyszy akcji Dulux Let’s Colour – mówi Aqualoopa, autor projektu.
Równolegle w Temacie Rzeka będą odbywać się Pierwsze urodziny LONG TRIP. W ramach imprezy przewidziano szereg atrakcji, w tym WARSAW SKIMBOARD CONTEST - pierwsza edycja międzynarodowych zawodów, BMX SHOW oraz TARGOWISKO WARSZAWA, w ramach których swoje produkty przedstawi ponad 70 wystawców.
- Zapowiada się niesamowity weekend nad Wisłą, w trakcie którego każdy znajdzie coś dla siebie – ciuchy, sporty ekstremalne, dobre jedzenie i malowanie. Pragniemy odświeżyć ideę i powrócić do tradycji warszawskich bazarów – mówi Grzegorz Goch z Tematu Rzeka. - Dysponujemy olbrzymią przestrzenią na świeżym powietrzu, co jeszcze bardziej podkreśli charakter luźnego, klimatycznego spotkania mieszkańców Warszawy, którzy wspólnie mogą spędzić czas na handlowaniu, połączonym z relaksem wzdłuż brzegu Wisły – podkreśla Goch.
8 kwietnia br. roku ruszyła trzecia edycja akcji Dulux Let’s Colour. W tym roku zostały już pomalowane korytarze Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, przedszkole w Sokółce, przejście PKP w Lesznie, stadion żużlowo-piłkarski w Ostrowie Wielkopolskim, bulwar nad Odrą w Opolu, pawilon handlowy w Toruniu oraz Hufiec ZHP w Augustowie.
Start:
7 września 2013 (sobota)Miejsce:
praski brzeg Wisły, między mostem Poniatowskiego, a kolejowym, obok Tematu RzekaOrganizatorzy zapewniają sprzęt do malowania.
Dulux – Czas na zmianę!
Więcej informacji na:
www.duluxletscolour.pl
http://www.facebook.com/DuluxLetsColourPolska
http://www.youtube.com/DuluxLetsColourPolska.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dulux