Okna DAKO sprawdzą się w Twoim domu

Podziel się:
Kampania telewizyjna DAKO Jesień 2013

9 września

ruszyła kampania telewizyjna Fabryki Okien DAKO. Celem kampanii jest wsparcie sieci Partnerów Handlowych DAKO poprzez przybliżenie szerokiej grupie telewidzów marki, logo i produktów firmy.

Fot. DakoFot. Dako
Spoty reklamowe DAKO będą emitowane we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, POLSAT), w szerokiej grupie kanałów tematycznych oraz w telewizji internetowej. Kampania została skonfigurowana w sposób gwarantujący dotarcie do możliwie szerokiego grona różnorodnych odbiorców w całej Polsce.
REKLAMA:

Spot reklamowy DAKO zawiera przekaz mocno akcentujący międzynarodowy zasięg działania firmy oraz wysoką jakość produktów. Koncepcyjny charakter spotu oraz koncentracja na marce i produkcie służy zwiększeniu rozpoznawalności marki DAKO wśród telewidzów oraz wyraźnemu skojarzeniu marki z oferowanym produktem. Pełna realizacja kampanii przyniesie efekt w postaci dotarcia do niemal 75 % grupy potencjalnych
klientów.

Spot reklamowy DAKO można zobaczyć w dowolnym momencie na www.dako.eu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dako
#okna #wiadomości #okno #okna i drzwi #kampanie #dako

Więcej tematów: