Oknoplast zdobył Nagrodę Biznesu Sportowego DEMES. Kapituła konkursu doceniła bezprecedensowe działania firmy w zakresie sponsoringu. Statuetki zostały wręczone 6 marca podczas Gali Sportu i Biznesu. Nagrody Biznesu Sportowego mają na celu wyróżnienie osób i firm, które czynnie wpływają na zacieśnienie współpracy biznesu ze sportem. Laureatów wyłania jury, składające się ze specjalistów branży marketingowej i sportowej.
Fot. Oknoplast Firma Oknoplast otrzymała nagrodę w kategorii Projekt Sponsoringowy za wybitne wykorzystanie sponsoringu sportowego w celach marketingowych. Przyznany tytuł to potwierdzenie skuteczności naszej strategii. Zakłada ona zwiększanie znajomości marki OKNOPLAST na każdym rynku, na którym jesteśmy obecni. Wiążąc się z uznanymi na całym świecie drużynami osiągamy ten cel. Dzięki temu promujemy także nasz kraj za granicą – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.
Przedsiębiorstwo sponsoruje już trzy drużyny z europejskiej Ligii Mistrzów – Inter Mediolan, Borussię Dortmund oraz Olympique Lyon.
Fot. Oknoplast
Nagrody Marketingu sportowego zostały przyznane już po raz 10. Wręczenie statuetek odbyło się podczas uroczystej Gali ramach XII Dni Marketingu Sportowego, w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma SportWin, a audytorem konkursu Deloitte.
REKLAMA:
Przedsiębiorstwo sponsoruje już trzy drużyny z europejskiej Ligii Mistrzów – Inter Mediolan, Borussię Dortmund oraz Olympique Lyon.
Fot. Oknoplast
Nagrody Marketingu sportowego zostały przyznane już po raz 10. Wręczenie statuetek odbyło się podczas uroczystej Gali ramach XII Dni Marketingu Sportowego, w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma SportWin, a audytorem konkursu Deloitte.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast