PARADYŻ z tytułem Superbrands

Podziel się:
Marka Ceramika PARADYŻ zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 w kategorii „Artykuły budowlane i wykończeniowe”. Wyróżnienie to przyznawane jest polskim markom, które wypracowały najlepszy wizerunek i zyskały najwyższe uznanie w oczach konsumentów.

Łukasz Kardas, Fot. Ceramika ParadyżŁukasz Kardas, Fot. Ceramika Paradyż Konkurs Superbrands odnosi się bezpośrednio do poziomu zaufania i postrzegania marki przez konsumentów oraz ekspertów. Tytuł Superbrands Created in Poland 2013/2014 dla marki PARADYŻ stanowi jedyne w swoim rodzaju potwierdzenie siły jej wizerunku – mówi Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż. W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm, innowacyjność oraz zrozumienie potrzeb Klienta. Właśnie takie podejście pozwala nam utrzymywać pozycję jednego z liderów branży ceramicznej od wielu lat – podsumowuje.
REKLAMA:

Fot. Ceramika ParadyżFot. Ceramika Paradyż
Prestiżowe wyróżnienie Superbrands przyznawane jest od prawie 20 lat w 87 krajach świata. Tegoroczna, jubileuszowa gala z okazji 10-lecia projektu Superbrands w Polsce, odbyła się 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Łukasz Kardas, Prezes Zarządu Spółek Grupy Ceramiki Paradyż.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż
#wiadomości #nagrody #wnetrza #paradyz

Więcej tematów: