Złota i Srebrna Budowlana Marka Roku to dwa tytuły, jakie zdobył Aluprof w ostatnim plebiscycie konsumenckim, organizowanym przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Nagrody te przyznawane są najlepszym firmom w branży, których oceny dokonują klienci.

Fot. ASM Nagrody przyznawane są na podstawie badań CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) na reprezentatywnej próbie 2 000 firm wykonawczych. W tym roku Aluprof został doceniony aż w dwóch kategoriach – Profile aluminiowe okienne, w której zdobył tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2014 oraz Rolety zewnętrzne, w której otrzymał tytuł Srebrnej Budowlanej Marki Roku 2014.

Fot. ASM
Celem Aluprof od zawsze było dostarczanie produktów najwyższej jakości i zapewnienie kompleksowego doradztwa. Dlatego uważnie słuchamy naszych klientów i staramy się precyzyjnie odpowiadać na ich potrzeby. Dzięki temu w wielu budynkach w Polsce i na świecie zastosowano już nasze systemy, opracowane indywidualnie pod kątem wymogów danej inwestycji. Przyznane nagrody są dla firmy motywacją do dalszego działania i poszukiwania innowacyjnych rozwiązań – mówi Tomasz Grela Prezes Zarządu Aluprof S.A.
REKLAMA:
(G)
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof