7 i 8 października Klaster Branży Meblarskiej i Architektonicznej Akademia Architekta zaprasza do Poznania na Konferencję „Od kreacji do realizacji – obiektywnie o pracy architekta”.
Fot. VoxGłówną ideą konferencji jest przedstawienie i omówienie realiów rynkowych pracy architektów, projektantów wnętrz i architektów terenów zieleni oraz firm z branży architektonicznej. Spotkanie ma wspomóc ich kreatywność. Podczas konferencji odbędą się wykłady i warsztaty z psychologami, socjologami, ekonomistami i prawnikami, doświadczonymi handlowcami i projektantami z firm produkujących wyposażenie wnętrz, a także elementy budowlane. Sesjom wykładowym i warsztatowym towarzyszyć będą prace grup roboczych poświęcone tematyce ekoinnowacji, CSR, innowacji produktowej i materiałowej.
Konferencja składać się będzie z dwóch bloków tematycznych
Pierwszy z nich będzie dotyczył zagadnień takich, jak uwarunkowania pracy twórczej na „rynku klienta”, tworzenie wizerunku, tożsamości, budowanie i utrzymanie autorytetu architekta w ramach realizacji projektu, zapobieganie sytuacjom, w których kontrahent próbuje uniknąć zapłaty, umiejętne balansowanie pomiędzy wizją artystyczną a życzeniami inwestorów, radzenie sobie z kryzysem twórczym.
Drugi blok dotyczyć będzie projektowania. Wezmą w nim udział eksperci z firm członkowskich Klastra. Celem zajęć jest wspomaganie samego procesu projektowania, m.in. poprzez omówienie najnowszych trendów rynkowych, najnowocześniejszych osiągnięć designu, prezentację filozofii projektowania produktów. Odbędą się też sesje dotyczące spraw typowo projektowych, jak choćby kreowanie przestrzeni zapachem. Eksperci postarają się, by uczestnicy zajęć nauczyli się prowadzić firmę, uwzględniając realia rynku i nie tracąc nic ze swojej kreatywności artysty.
Konferencja składać się będzie z dwóch bloków tematycznych
Pierwszy z nich będzie dotyczył zagadnień takich, jak uwarunkowania pracy twórczej na „rynku klienta”, tworzenie wizerunku, tożsamości, budowanie i utrzymanie autorytetu architekta w ramach realizacji projektu, zapobieganie sytuacjom, w których kontrahent próbuje uniknąć zapłaty, umiejętne balansowanie pomiędzy wizją artystyczną a życzeniami inwestorów, radzenie sobie z kryzysem twórczym.
REKLAMA:
Drugi blok dotyczyć będzie projektowania. Wezmą w nim udział eksperci z firm członkowskich Klastra. Celem zajęć jest wspomaganie samego procesu projektowania, m.in. poprzez omówienie najnowszych trendów rynkowych, najnowocześniejszych osiągnięć designu, prezentację filozofii projektowania produktów. Odbędą się też sesje dotyczące spraw typowo projektowych, jak choćby kreowanie przestrzeni zapachem. Eksperci postarają się, by uczestnicy zajęć nauczyli się prowadzić firmę, uwzględniając realia rynku i nie tracąc nic ze swojej kreatywności artysty.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: VOX