Trwają działania w branżowej prasie i na portalach internetowych poświęconych budownictwu we
Francji i w Belgii. Promocja marki DAKO ma na celu budowę świadomości i znajomości marki w tych
krajach.

Wśród belgijskich gazet oraz portali znajdują się z kolei pisma „Menuiserie”, „Construction”, „Tu batis, je renoveBeter” i „Je vais construire et renover” oraz serwisy internetowe Menuiserie.pmg.be, jevaisconstruire.levif.be, ikgabouwen.knack.be, knack.be, levif.be i http://jevaisconstruire.levif.be. - Chcemy przybliżyć klientom indywidualnym kupującym nasze produkty oraz potencjalnym partnerom biznesowym charakter naszej marki i podkreślić wysoką jakość naszych wyrobów – mówi Joanna Ogorzałek, dyrektor Działu Eksportu Fabryki Okien DAKO.
REKLAMA:
Warto zaznaczyć, że Fabryka Okien DAKO została w 2014 roku laureatem corocznego konkursu na Najlepszego Eksportera do Francji, zorganizowanego przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Paryżu.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dako