Monier Braas rozpoczął cykl szkoleń wśród certyfikowanych SUPERDEKARZY pt. ”Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”. Jak rozmawiać z kontrahentem, jak zaprezentować mu swoją firmę oraz kosztorys? Tego, jako pierwsi dowiedzieli się SUERDEKARZE podczas zajęć w Opolu.
Fot. Superdekarz Rozmowa z klientem stanowi dużą część pracy każdego dekarza. Dlatego umiejętne jej poprowadzenie stanowi ogromny atut w tej branży. – Podczas kursu dowiedziałem się o rzeczach, które nie wymagają wielkiego nakładu, a które mogą spowodować, że klient jeszcze pozytywniej oceni moją firmę i ofertę. To bardzo ważne, zwarzywszy na to, że właśnie od naszej rozmowy zależy, czy dostaniemy zlecenie, czy nie – przyznaje SUPERDEKARZ Edward Grzegorek z firmy Dobry Dach. Podobnego zdania jest Jarosław Pawłowski, który nie ukrywa, że szczególnie ćwiczenia praktyczne pokazały mu, jak ważna jest umiejętność rozmawiania z klientem i jego słuchania. – „Wymagający klienci” zdarzają się w każdej branży, także i naszej. My musimy oczywiście profesjonalnie wykonać zleconą inwestycję, ale także rzetelnie go obsłużyć. Wtedy obie strony będą zadowolone – dodaje SUPERDEKARZ, Jarosław Pawłowski z firmy Jar-Dach.
Szkolenie w Opolu składało się zarówno z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. I było pierwszym tego typu szkoleniem organizowanym przez Monier Braas. Jednak, jak zapowiadają przedstawiciele firmy, w tym roku taki kurs przejdą kolejne grupy certyfikowanych SUERDEKARZY. – Jako nowoczesna firma wychodzimy poza schemat szkoleń typowo technicznych. Poszerzamy ich zakres o tematykę związaną m.in. z komunikacją. Chcemy by współpracujący z nami dekarze kompleksowo podchodzili do „obsługi klienta”. Tego wymaga od fachowców współczesny rynek. - podkreśla Dariusz Smolis, Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.
Na zakończenie szkolenia w Opolu SUPERDEKARZE otrzymali certyfikat świadczący o udziale w szkoleniu. Na kolejne 3 lata przedłużony został im także certyfikat Braas. Całodniowe zajęcia poprowadził Rafał Zdańkowski z Pracowni Psychologicznej ProBono z Krapkowic.
Szkolenie w Opolu składało się zarówno z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. I było pierwszym tego typu szkoleniem organizowanym przez Monier Braas. Jednak, jak zapowiadają przedstawiciele firmy, w tym roku taki kurs przejdą kolejne grupy certyfikowanych SUERDEKARZY. – Jako nowoczesna firma wychodzimy poza schemat szkoleń typowo technicznych. Poszerzamy ich zakres o tematykę związaną m.in. z komunikacją. Chcemy by współpracujący z nami dekarze kompleksowo podchodzili do „obsługi klienta”. Tego wymaga od fachowców współczesny rynek. - podkreśla Dariusz Smolis, Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.
REKLAMA:
Na zakończenie szkolenia w Opolu SUPERDEKARZE otrzymali certyfikat świadczący o udziale w szkoleniu. Na kolejne 3 lata przedłużony został im także certyfikat Braas. Całodniowe zajęcia poprowadził Rafał Zdańkowski z Pracowni Psychologicznej ProBono z Krapkowic.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Superdekarz