OKNOPLAST uplasował się na 21. pozycji wśród polskich firm, które według Rzeczpospolitej najwięcej wydają na działalność prospołeczną. Wspieranie polskich akcji dobroczynnych, które realnie przyczyniają się do rozwiązywania poważnych problemów społecznych, 22% Polaków uznaje za przejaw patriotyzmu – wynika z sondażu firmy ARC Rynek i Opinia przywołanego przez Rzeczpospolitą.

OKNOPLAST przykłada szczególną uwagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym, zwłaszcza najmłodszym. Wśród organizacji, które wspiera jest Stowarzyszenie SIEMACHA. Jest to jedna z największych w Polsce organizacji społecznych, która od ponad dwudziestu lat pomaga dzieciom i młodzieży w trudnej sytuacji poprzez wspieranie ich rozwoju.
REKLAMA:
– Marka OKNOPLAST dynamicznie się rozwija, a wraz z rozwojem firmy mamy możliwość coraz szerszego angażowania się w istotne inicjatywy społeczne. Na pewno nie powiedzieliśmy w tej kwestii jeszcze ostatniego słowa – przekonuje Mikołaj Placek, Prezes OKNOPLAST.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast