OKNOPLAST uplasował się na 21. pozycji wśród polskich firm, które według Rzeczpospolitej najwięcej wydają na działalność prospołeczną. Wspieranie polskich akcji dobroczynnych, które realnie przyczyniają się do rozwiązywania poważnych problemów społecznych, 22% Polaków uznaje za przejaw patriotyzmu – wynika z sondażu firmy ARC Rynek i Opinia przywołanego przez Rzeczpospolitą.
Fot. Oknoplast– Dla nas to po prostu oczywiste, że skoro mamy taką możliwość to pomagamy. Dlatego OKNOPLAST od początku swojej działalności wspiera inicjatywy społeczne. Od wielu lat współpracujemy ze Stowarzyszeniem SIEMACHA, a obecnie do grona naszych partnerów dołączyła Fundacja The Bridge oraz inicjatywa „Mieszkamy na Odrze”. Wspieramy edukację, zrównoważony rozwój, innowacyjne trendy społeczne i te dotyczące naszej branży, a także angażujemy się w wiele drobnych akcji społecznych oraz charytatywnych – mówi Mikołaj Placek, Prezes OKNOPLAST.
OKNOPLAST przykłada szczególną uwagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym, zwłaszcza najmłodszym. Wśród organizacji, które wspiera jest Stowarzyszenie SIEMACHA. Jest to jedna z największych w Polsce organizacji społecznych, która od ponad dwudziestu lat pomaga dzieciom i młodzieży w trudnej sytuacji poprzez wspieranie ich rozwoju.
– Marka OKNOPLAST dynamicznie się rozwija, a wraz z rozwojem firmy mamy możliwość coraz szerszego angażowania się w istotne inicjatywy społeczne. Na pewno nie powiedzieliśmy w tej kwestii jeszcze ostatniego słowa – przekonuje Mikołaj Placek, Prezes OKNOPLAST.
OKNOPLAST przykłada szczególną uwagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym, zwłaszcza najmłodszym. Wśród organizacji, które wspiera jest Stowarzyszenie SIEMACHA. Jest to jedna z największych w Polsce organizacji społecznych, która od ponad dwudziestu lat pomaga dzieciom i młodzieży w trudnej sytuacji poprzez wspieranie ich rozwoju.
REKLAMA:
– Marka OKNOPLAST dynamicznie się rozwija, a wraz z rozwojem firmy mamy możliwość coraz szerszego angażowania się w istotne inicjatywy społeczne. Na pewno nie powiedzieliśmy w tej kwestii jeszcze ostatniego słowa – przekonuje Mikołaj Placek, Prezes OKNOPLAST.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast