Marka Oknoplast podsumowując rok 2015 odnotował 13% wzrostu, czyli sprzedane 331 431 okien trafiło do 59 069 klientów.

W 2016 roku firma obiera kurs na klienta i usługi, które świadczy, firma skupi się na rozwijaniu serwisu i dodatkowo wzmocni jakość obsługi klientów.
REKLAMA:
– Mamy świadomość, że wybór okien do domu czy mieszkania jest trudny dla klientów. Zakup, ze względu na specyfikę naszej branży, wiąże się z dużym zaangażowaniem. Chcemy jak najbardziej wesprzeć klientów na etapie poszukiwania informacji o naszych produktach, podczas wyboru i zakupu okien w naszych salonach, a także poprzez montaż i serwis okien – podkreśla Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.
Według prognoz Centrum Analiz Branżowych rynek stolarki okiennej w najbliższych latach urośnie nawet o kilka procent. CAB szacuje, że w 2016 roku rynek ma wzrosnąć o 5-7%.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast