Oknoplast podsumowuje rok 2015

Podziel się:
Marka Oknoplast podsumowując rok 2015 odnotował 13% wzrostu, czyli sprzedane 331 431 okien trafiło do 59 069 klientów.

Fot. OknoplastFot. Oknoplast– Rok 2015 był dla OKNOPLAST okresem dużych wyzwań oraz dynamicznego rozwoju. Największym sukcesem było przeskalowanie naszego sposobu myślenia i początek zmian w komunikacji z klientem. W 2016 roku chcemy kontynuować nową, odświeżoną strategię OKNOPLAST. Będziemy koncentrować się na rozwoju wszystkich trzech brandów: Oknoplast, WnD oraz Aluhaus. Planujemy dalej rozwijać portfolio, a także poszerzyć zasięg o nowe rynki europejskie – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST.

W 2016 roku firma obiera kurs na klienta i usługi, które świadczy, firma skupi się na rozwijaniu serwisu i dodatkowo wzmocni jakość obsługi klientów.
REKLAMA:

Mamy świadomość, że wybór okien do domu czy mieszkania jest trudny dla klientów. Zakup, ze względu na specyfikę naszej branży, wiąże się z dużym zaangażowaniem. Chcemy jak najbardziej wesprzeć klientów na etapie poszukiwania informacji o naszych produktach, podczas wyboru i zakupu okien w naszych salonach, a także poprzez montaż i serwis okien – podkreśla Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Według prognoz Centrum Analiz Branżowych rynek stolarki okiennej w najbliższych latach urośnie nawet o kilka procent. CAB szacuje, że w 2016 roku rynek ma wzrosnąć o 5-7%.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast
#okna #wiadomości #okno #okna i drzwi #raport #oknoplast

Więcej tematów: