Dzięki wsparciu marki PROLINE, po raz czwarty w historii Polacy stanęli w szranki z reprezentacjami innych krajów w Międzynarodowym Konkursie Rzeźby w Śniegu w Sapporo.
Festiwal Śniegu w Sapporo to jedna z największych zimowych imprez organizowanych w Japonii. Co roku przyciąga ona miliony gości z całego świata. W drugim tygodniu lutego Sapporo zmieniło się w zimową krainę marzeń. Oprócz licznych imprez i koncertów w zimowej stolicy Japonii trwał w tym czasie wystawa i konkurs rzeźb wykonanych z lodu i śniegu.
Fot. ProlineFot. Proline
W tym roku podczas 43. edycji Międzynarodowego Konkursu Rzeźby w Śniegu wystąpili reprezentanci Polski. Rzeźbiarze ze Szklarskiej Poręby jadą do Japonii dzięki wsparciu, jakie przekazała im marka PROLINE. Otrzymali oni nie tylko niezbędne narzędzia do rzeźbienia w śniegu i lodzie, ale także specjalistyczną odzież ochronną. – Cieszymy się, że możemy wspomóc polskich artystów i dać im możliwość uczestniczenia w tak spektakularnym wydarzeniu, jakim jest Festiwal Śniegu w Sapporo. Co roku śnieżne rzeźby oglądane są przez miliony turystów. To niesamowita okazja do promocji rodzimej kultury i sztuki oraz ogromne wyzwanie dla naszych rzeźbiarzy – mówi Joanna Woźniak, dyrektor marketingu PROFIX.
To już czwarty w historii występ Polaków w konkursie rzeźbienia w śniegu w Sapporo. Rok temu rzeźbiarze z Polski zdobyli 4. miejsce dzięki kompozycji „Touch and go”. W tym roku zespół ze Szklarskiej Poręby planuje stworzyć rzeźbę przestawiającą typowego ducha Karkonoszy.
Fot. ProlineFot. Proline
W tym roku podczas 43. edycji Międzynarodowego Konkursu Rzeźby w Śniegu wystąpili reprezentanci Polski. Rzeźbiarze ze Szklarskiej Poręby jadą do Japonii dzięki wsparciu, jakie przekazała im marka PROLINE. Otrzymali oni nie tylko niezbędne narzędzia do rzeźbienia w śniegu i lodzie, ale także specjalistyczną odzież ochronną. – Cieszymy się, że możemy wspomóc polskich artystów i dać im możliwość uczestniczenia w tak spektakularnym wydarzeniu, jakim jest Festiwal Śniegu w Sapporo. Co roku śnieżne rzeźby oglądane są przez miliony turystów. To niesamowita okazja do promocji rodzimej kultury i sztuki oraz ogromne wyzwanie dla naszych rzeźbiarzy – mówi Joanna Woźniak, dyrektor marketingu PROFIX.
REKLAMA:
To już czwarty w historii występ Polaków w konkursie rzeźbienia w śniegu w Sapporo. Rok temu rzeźbiarze z Polski zdobyli 4. miejsce dzięki kompozycji „Touch and go”. W tym roku zespół ze Szklarskiej Poręby planuje stworzyć rzeźbę przestawiającą typowego ducha Karkonoszy.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Proline