Hilti oferuje „3-dniową lub darmową” w ramach nowego Serwisu Urządzeń Hilti, jeżeli mamy problem z serwisem elektronarzędzi? Naprawa urządzeń trwa długo i zapłacimy za każdą wymianę szczotek węglowych, uchwytu narzędziowego czy przewodu zasilającego? Gdy za każdym razem musimy przedstawić dowód zakupu i kartę gwarancyjną?
Fot. Hilti
Pokrywa całkowity koszt naprawy.
− Nowy serwis urządzeń Hilti bardzo dobrze przyjął się m.in. w Niemczech, we Francji i Włoszech. Od 16 maja br. rozszerzamy go także o polski rynek. Oferta 3-dniowa lub darmowa to duże wyzwanie, ale jesteśmy pewni naszych usług serwisowych i znamy oczekiwania klientów, dla których uszkodzenia sprzętu to często znaczne opóźnienia na budowie. Wyznaczyliśmy sobie, że jeśli w ciągu 3 dni nie uda się naprawić i dostarczyć narzędzia do klienta, to pokrywamy całkowity koszt naprawy – mówi Kamil Szmitowicz, Kierownik ds. Usług Profesjonalnych w Hilti Poland.
Oferta 3-dniowa lub darmowa stanowi uzupełnienie szerokiego systemu serwisowego urządzeń Hilti wprowadzonego już dziesięć lat temu. W jego ramach wszystkie naprawy elektronarzędzi Hilti są objęte do 2 lat gwarancją „Zero kosztów Po tym okresie jest ustalany maksymalny limit kosztów, co oznacza, że kwota naprawy jest wcześniej znana i nie może wzrosnąć, nawet jeśli dotyczy poważnego uszkodzenia sprzętu. Co więcej, po każdej płatnej naprawie elektronarzędzi Hilti rozszerza okres „Zero kosztów” na kolejne trzy miesiące, licząc od daty naprawy. Dodatkowo obowiązuje dożywotnia gwarancja producenta na wady fabryczne i materiałowe.
W jaki sposób to działa?
W przypadku uszkodzenia elektronarzędzi należy się skontaktować z TeleCentrum Hilti lub wejść na stronę internetową firmy. Następnie w rozmowie z pracownikiem Hilti wystarczy podać NIP firmy i numer seryjny urządzenia lub wskazać te same dane przy rejestracji zgłoszenia online. Co ważne, nie ma potrzeby dodatkowej weryfikacji elektronarzędzi w postaci dowodu zakupu czy kart gwarancyjnych. Po zgłoszeniu kurier odbiera urządzenie z dowolnie wskazanego miejsca i dostarcza je do Centrum Serwisowego Hilti we Wrocławiu. Tam elektronarzędzia są naprawiane, a następnie dostarczane z powrotem do klienta. Całość operacji trwa nie dłużej niż 3 dni.Co w przypadku, gdy Hilti nie zdoła dostarczyć narzędzi w tym terminie?
Pokrywa całkowity koszt naprawy.
REKLAMA:
− Nowy serwis urządzeń Hilti bardzo dobrze przyjął się m.in. w Niemczech, we Francji i Włoszech. Od 16 maja br. rozszerzamy go także o polski rynek. Oferta 3-dniowa lub darmowa to duże wyzwanie, ale jesteśmy pewni naszych usług serwisowych i znamy oczekiwania klientów, dla których uszkodzenia sprzętu to często znaczne opóźnienia na budowie. Wyznaczyliśmy sobie, że jeśli w ciągu 3 dni nie uda się naprawić i dostarczyć narzędzia do klienta, to pokrywamy całkowity koszt naprawy – mówi Kamil Szmitowicz, Kierownik ds. Usług Profesjonalnych w Hilti Poland.
Oferta 3-dniowa lub darmowa stanowi uzupełnienie szerokiego systemu serwisowego urządzeń Hilti wprowadzonego już dziesięć lat temu. W jego ramach wszystkie naprawy elektronarzędzi Hilti są objęte do 2 lat gwarancją „Zero kosztów Po tym okresie jest ustalany maksymalny limit kosztów, co oznacza, że kwota naprawy jest wcześniej znana i nie może wzrosnąć, nawet jeśli dotyczy poważnego uszkodzenia sprzętu. Co więcej, po każdej płatnej naprawie elektronarzędzi Hilti rozszerza okres „Zero kosztów” na kolejne trzy miesiące, licząc od daty naprawy. Dodatkowo obowiązuje dożywotnia gwarancja producenta na wady fabryczne i materiałowe.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Hilti