91% wszystkich osób, mających styczność z branżą, zna firmę i jej produkty – tak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Millward Brown.

Wyniki potwierdzają, że głównym czynnikiem skłaniającym do zakupu elementów Polbruk jest ich dobra jakość w stosunku do korzystnej ceny. Istotne są też duża różnorodność i ciekawe wzornictwo oferowanych produktów.
REKLAMA:
Rezultaty wywiadów jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez Millward Brown dowodzą, że Polbruk jest wiodącym producentem elementów nawierzchniowych w kraju. Po prawie 25 latach działalności Polbruk stanowi synonim całej kategorii produktów i jest TOP OF MIND wśród marek kostki brukowej.
Badanie dotyczące siły producentów (marek) kostki brukowej w Polsce zostało wykonane na zlecenie firmy Polbruk. Na jego potrzeby, w okresie od marca do maja 2016, zrealizowano ponad 600 wywiadów z klientami, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupili kostkę brukową i osobami, które w swojej pracy używają tego produktu: architektami, brukarzami i pracownikami sklepów, hurtowni.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Polbruk