Roca i fundacja We Are Water działa na rzecz powszechnego dostępu do urządzeń sanitarnych na całym świecie.
Dostęp do czystej wody i urządzeń sanitarnych jest podstawowym prawem człowieka. Niestety, do dziś na świecie są miejsca, w których możliwość korzystania z podstawowych urządzeń sanitarnych pozostaje dla ich mieszkańców jedynie nieosiągalnym luksusem.
Fot. RocaFot. Roca
Dlatego Roca tak duży nacisk kładzie na podnoszenie świadomości, jak wielkie znaczenie dla społeczeństw ma dostęp do wody pitnej. Założona przez Roca fundacja We Are Water od 2010 roku prowadzi globalną kampanię promującą nową kulturę korzystania z najcenniejszego surowca jaki mamy – z wody.
Roca wraz z fundacją We Are Water mocno angażuje się w przypadający 19 listopada Światowy Dzień Toalet, który jest doskonałą okazją zarówno do uświadamiania problemu, jak też do podejmowania konkretnych działań.
Fundacja We Are Water we współpracy z międzynarodowymi organizacjami (np. fundacja Vincente Ferrer, Unicef) realizuje szereg projektów w rejonach najbardziej dotkniętych brakiem dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych. Działania fundacji obejmują między innymi wiercenie studni i instalację pomp zapewniających dostęp do wody pitnej oraz budowę systemów nawadniania gruntów rolnych w krajach Azji i Afryki. Dzięki działalności fundacji, w ostatnich latach 220 000 ludzi zyskało dostęp do czystej wody i podstawowych urządzeń sanitarnych.
W Polsce obchodząc Światowy Dzień Toalet Roca uświadamia potrzebę racjonalnego korzystania z wody. Jest ona niezastąpionym, naturalnym zasobem, z którym należy obchodzić się oszczędnie. By zachęcić polskich konsumentów do świadomego korzystania z dóbr natury, Roca udostępniła aplikację „Lubię wodę” (można pobrać ją tu) umożliwiającą zmierzenie codziennego zużycia wody oraz wyrobienie świadomych nawyków jej oszczędzania.
Fot. RocaFot. Roca
Dlatego Roca tak duży nacisk kładzie na podnoszenie świadomości, jak wielkie znaczenie dla społeczeństw ma dostęp do wody pitnej. Założona przez Roca fundacja We Are Water od 2010 roku prowadzi globalną kampanię promującą nową kulturę korzystania z najcenniejszego surowca jaki mamy – z wody.
REKLAMA:
Roca wraz z fundacją We Are Water mocno angażuje się w przypadający 19 listopada Światowy Dzień Toalet, który jest doskonałą okazją zarówno do uświadamiania problemu, jak też do podejmowania konkretnych działań.
Fundacja We Are Water we współpracy z międzynarodowymi organizacjami (np. fundacja Vincente Ferrer, Unicef) realizuje szereg projektów w rejonach najbardziej dotkniętych brakiem dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych. Działania fundacji obejmują między innymi wiercenie studni i instalację pomp zapewniających dostęp do wody pitnej oraz budowę systemów nawadniania gruntów rolnych w krajach Azji i Afryki. Dzięki działalności fundacji, w ostatnich latach 220 000 ludzi zyskało dostęp do czystej wody i podstawowych urządzeń sanitarnych.
W Polsce obchodząc Światowy Dzień Toalet Roca uświadamia potrzebę racjonalnego korzystania z wody. Jest ona niezastąpionym, naturalnym zasobem, z którym należy obchodzić się oszczędnie. By zachęcić polskich konsumentów do świadomego korzystania z dóbr natury, Roca udostępniła aplikację „Lubię wodę” (można pobrać ją tu) umożliwiającą zmierzenie codziennego zużycia wody oraz wyrobienie świadomych nawyków jej oszczędzania.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Roca