Projektanci stron internetowych dążą do tego, aby strony były jak najbardziej intuicyjne i użyteczne dla osób z nich korzystających. Dzięki wprowadzeniu gruntownych zmian nowa strona Geberit jest przyjazna dla użytkownika i zapewnia szybki dostęp do najważniejszych informacji.
Grupa Geberit rozpoczęła wdrażanie nowej strony internetowej na wszystkich rynkach, na których istnieje. Kluczowym założeniem przy projektowaniu nowych funkcjonalności i wyglądu była chęć uproszczenia zarówno struktury strony jak i prezentowanych na niej treści.
Podstawą było wprowadzenie na stronie głównej układu kafelkowego. Podniesiona została funkcjonalność strony poprzez dodanie dużej, czytelnej wyszukiwarki oraz połączenia podstron produktowych z katalogiem online.
“Nasi klienci powinni zawsze mieć dostęp do informacji, niezależnie od urządzenia z jakiego korzystają”, mówi Krzysztof Brzeziński, Dyrektor Marketingu Geberit. „Nowa strona oferuje dostęp do wszelkich informacji, od ogólnych do dokładnych parametrów technicznych wraz z odesłaniem do katalogu online, a to wszystko na jednej stronie.” Dla projektantów nowej strony istotne było również, aby była ona responsywna i przyjazna w przeglądaniu na urządzeniach mobilnych.
“Dzięki nowej strukturze, zarówno klienci prywatni, jak i biznesowi mogą czuć się komfortowo na naszej stronie”, mówi Dirk Wilhelm – Digital Director w Grupie Geberit. „Strona Geberit coraz częściej używana jest z poziomu smartfonów, dlatego została przeprojektowana w sposób responsywny, co znaczy, że automatycznie dopasowuje się do urządzenia, na którym zostaje uruchomiona, niezależnie od tego czy jest to smartfon, tablet czy komputer”.
Fot. Geberit
Podstawą było wprowadzenie na stronie głównej układu kafelkowego. Podniesiona została funkcjonalność strony poprzez dodanie dużej, czytelnej wyszukiwarki oraz połączenia podstron produktowych z katalogiem online.
REKLAMA:
“Nasi klienci powinni zawsze mieć dostęp do informacji, niezależnie od urządzenia z jakiego korzystają”, mówi Krzysztof Brzeziński, Dyrektor Marketingu Geberit. „Nowa strona oferuje dostęp do wszelkich informacji, od ogólnych do dokładnych parametrów technicznych wraz z odesłaniem do katalogu online, a to wszystko na jednej stronie.” Dla projektantów nowej strony istotne było również, aby była ona responsywna i przyjazna w przeglądaniu na urządzeniach mobilnych.
“Dzięki nowej strukturze, zarówno klienci prywatni, jak i biznesowi mogą czuć się komfortowo na naszej stronie”, mówi Dirk Wilhelm – Digital Director w Grupie Geberit. „Strona Geberit coraz częściej używana jest z poziomu smartfonów, dlatego została przeprojektowana w sposób responsywny, co znaczy, że automatycznie dopasowuje się do urządzenia, na którym zostaje uruchomiona, niezależnie od tego czy jest to smartfon, tablet czy komputer”.
Fot. Geberit
Strona główna
Najważniejsze informacje znajdują się w górnej części, na pasku, np. Geberit Setaplano, nowość 2017.Przewijanie zamiast klikania
Takie rozwiązanie jest przejrzyste i zachęca użytkownika do przeglądania treści.Przejrzysta struktura
Za każdym z kafli znajdują się informacje przygotowane dla różnych grup użytkowników. Za jednym kliknięciem profesjonaliści docierają do informacji technicznych, zaś podstawowe informacje zawarte są na początku strony.REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Geberit