Firma KESSEL w rok 2019 wchodzi z nową identyfikacją wizualną pod hasłem Lider odwodnień. Odświeżenie wizerunku marki przynosi pełną spójność, czysty design, unikatowość i rozpoznawalność.
Zmiany obejmą wszelkie obszary występowania marki, jak również kolorystykę produktów oraz stworzenie nowej strony www, zgodnej z najnowocześniejszymi trendami w tej dziedzinie.
W centrum wizerunku jest logo KESSEL . Oprócz marki, przybliża ono również tradycję firmową - stylizowana dysza rozpylająca z literą K ma związek z rozwijaną od 50 lat technologią produkcji systemów odwadniania.
Fot.
Całość procesu wdrożenia nowych standardów wizualizacji, przeprowadzona zostanie płynnie, systematycznie, bez uciążliwości dla klientów. Ponadto przyniesie świeży, nowoczesny i spójny design we wszystkich obszarach styczności z marką KESSEL.
W centrum wizerunku jest logo KESSEL . Oprócz marki, przybliża ono również tradycję firmową - stylizowana dysza rozpylająca z literą K ma związek z rozwijaną od 50 lat technologią produkcji systemów odwadniania.
Fot.
Całość procesu wdrożenia nowych standardów wizualizacji, przeprowadzona zostanie płynnie, systematycznie, bez uciążliwości dla klientów. Ponadto przyniesie świeży, nowoczesny i spójny design we wszystkich obszarach styczności z marką KESSEL.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: KESSEL