Łączne przychody parterów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych składów oraz domu i ogrodu, w ciągu III kwartałów 2019 r. wyniosły 5,3 mld zł i były o 8% wyższe niż przed rokiem. Przeciętna firma partnera Grupy PSB zwiększyła swoje przychody ze sprzedaży na potrzeby budownictwa: w kanale hurtowym o 7% (składy i Profi), a w detalicznym o ponad 11% (sklepy PSB Mrówka). Zaś przychody Grupy PSB Handel S.A. (centrali) wyniosły 2,3 mld zł i były wyższe o 12% niż przed rokiem.
Pierwszy kwartał zaskoczył dodatnią dynamiką sprzedaży. Duży wpływ na to miały wzrosty cen materiałów oraz sprzyjająca w tym roku aura. Od maju do września nastąpiło wyraźne spowolnienie popytu, jedynie lipiec przyniósł lekką poprawę.
Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowny jest na 14%. W 2019 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 56% Polaków, sieć sklepów PSB Mrówka aż 70%, a placówek PSB Profi 31%.
REKLAMA:
Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowny jest na 14%. W 2019 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 56% Polaków, sieć sklepów PSB Mrówka aż 70%, a placówek PSB Profi 31%.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: PSB