Topowa jakość i szybki, kompleksowy serwis – tym połączeniem firma Blåkläder zamierza zdobyć polski rynek odzieży roboczej dla profesjonalistów. Legendarny szwedzki producent otworzył w Polsce swój oddział, z biurem handlowym, magazynami i pierwszym sklepem, zaopatrzonym w pełną rozmiarówkę.
Fot. Blåkläder
Od warsztatów, przez hale produkcyjne i place budowy, po ekstremalne platformy wiertnicze – produkty Blåkläder już od ponad 60 lat zdobywają uznanie w miejscach, w których od odzieży oczekuje się bezkompromisowej funkcjonalności i trwałości. Polska jest już 16. krajem, w którym renomowana marka postanowiła otworzyć oddział, udostępniając pełną ofertę, liczącą ponad 24 000 elementów odzieży i akcesoriów.
– Na polskim rynku rośnie zapotrzebowanie na profesjonalną odzież najwyższej jakości – mówi Grzegorz Marcinkowski, Sales Manager polskiego oddziału Blåkläder. – Upowszechnia się świadomość tego, że wygodne, trwałe i estetyczne ubranie robocze nie jest zbędnym kosztem czy fanaberią, ale elementem opłacalnym ekonomicznie i wizerunkowo. Nasza oferta wpisuje się w ten trend. Jesteśmy też przekonani, że będzie go stale wzmacniać wraz z upowszechnianiem się naszej odzieży.
Fot. Blåkläder
Aby zapewnić gwarantowaną jakość produktów, Blåkläder stawia na pełną kontrolę każdego etapu ich życia – od projektowania, przez wieloetapowe testowanie i produkcję, po dystrybucję i serwis. Zwłaszcza ten ostatni jest szczególnie cenionym przez klientów wyróżnikiem marki, ponieważ funkcjonuje w oparciu o żelazną zasadę prostoty i szybkości działania. – W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego serwis w pierwszej kolejności ma umożliwić klientowi jak najszybszy powrót do przerwanej pracy. Gdy więc otrzymujemy informację o uszkodzonej odzieży, z reguły automatycznie przekazujemy nowy egzemplarz, a dopiero potem przeprowadzamy weryfikację potencjalnie wadliwego produktu – wyjaśnia Grzegorz Marcinkowski.
Blåkläder przykłada także dużą wagę do możliwości personalizacji dostarczanych ubrań – służy temu specjalna technologia niezwykle trwałego nanoszenia na poszczególne materiały elementów graficznych, takich jak logotypy. Co więcej, każdy klient posiada wirtualne konto, obsługiwane także za pomocą aplikacji i zawierające komplet danych dotyczących zamówionych ubrań. W razie potrzeby wydania nowego egzemplarza może on zostać przygotowany w serwisie w ciągu kilkunastu minut, idealnie dopasowany na daną osobę i wyposażony we wszystkie firmowe oznaczenia.
Pierwszy sklep polskiego oddziału Blåkläder otwarto w Warszawie przy ul. Kolneńskiej 4. Na ponad 300 m2 została zaprezentowana firmowa kolekcja, w tym m.in. odzież z elementami ze stretchu znacząco podnoszącego wygodę użytkowania oraz odzież odblaskowa HI-VIS o intensywnej widzialności. W 2020 roku polski oddział planuje systematyczny rozwój sieci handlowej.
Od warsztatów, przez hale produkcyjne i place budowy, po ekstremalne platformy wiertnicze – produkty Blåkläder już od ponad 60 lat zdobywają uznanie w miejscach, w których od odzieży oczekuje się bezkompromisowej funkcjonalności i trwałości. Polska jest już 16. krajem, w którym renomowana marka postanowiła otworzyć oddział, udostępniając pełną ofertę, liczącą ponad 24 000 elementów odzieży i akcesoriów.
– Na polskim rynku rośnie zapotrzebowanie na profesjonalną odzież najwyższej jakości – mówi Grzegorz Marcinkowski, Sales Manager polskiego oddziału Blåkläder. – Upowszechnia się świadomość tego, że wygodne, trwałe i estetyczne ubranie robocze nie jest zbędnym kosztem czy fanaberią, ale elementem opłacalnym ekonomicznie i wizerunkowo. Nasza oferta wpisuje się w ten trend. Jesteśmy też przekonani, że będzie go stale wzmacniać wraz z upowszechnianiem się naszej odzieży.
Fot. Blåkläder
Aby zapewnić gwarantowaną jakość produktów, Blåkläder stawia na pełną kontrolę każdego etapu ich życia – od projektowania, przez wieloetapowe testowanie i produkcję, po dystrybucję i serwis. Zwłaszcza ten ostatni jest szczególnie cenionym przez klientów wyróżnikiem marki, ponieważ funkcjonuje w oparciu o żelazną zasadę prostoty i szybkości działania. – W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego serwis w pierwszej kolejności ma umożliwić klientowi jak najszybszy powrót do przerwanej pracy. Gdy więc otrzymujemy informację o uszkodzonej odzieży, z reguły automatycznie przekazujemy nowy egzemplarz, a dopiero potem przeprowadzamy weryfikację potencjalnie wadliwego produktu – wyjaśnia Grzegorz Marcinkowski.
Blåkläder przykłada także dużą wagę do możliwości personalizacji dostarczanych ubrań – służy temu specjalna technologia niezwykle trwałego nanoszenia na poszczególne materiały elementów graficznych, takich jak logotypy. Co więcej, każdy klient posiada wirtualne konto, obsługiwane także za pomocą aplikacji i zawierające komplet danych dotyczących zamówionych ubrań. W razie potrzeby wydania nowego egzemplarza może on zostać przygotowany w serwisie w ciągu kilkunastu minut, idealnie dopasowany na daną osobę i wyposażony we wszystkie firmowe oznaczenia.
REKLAMA:
Pierwszy sklep polskiego oddziału Blåkläder otwarto w Warszawie przy ul. Kolneńskiej 4. Na ponad 300 m2 została zaprezentowana firmowa kolekcja, w tym m.in. odzież z elementami ze stretchu znacząco podnoszącego wygodę użytkowania oraz odzież odblaskowa HI-VIS o intensywnej widzialności. W 2020 roku polski oddział planuje systematyczny rozwój sieci handlowej.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Blåkläder