Serwis internetowy Grupy MTP wsparciem polskich firm za granicą

Podziel się:
Uruchomiona przez Grupę MTP platforma internetowa BuyPoland.pl wesprzeć ma polskich producentów, przedstawicieli branż zagrożonych skutkami koronawirusa, w poszukiwaniu za granicą nowych dostawców i klientów.

Fot. mtpFot. mtp
Według twórców serwisu, dzięki niemu zagraniczne firmy będą miały łatwiejszy kontakt
z polskimi przedsiębiorcami. Platforma ma służyć prezentacji potencjału polskich producentów i być intensywnie promowana za granicą.

"Kryzys spowodowany przez pandemię koronawirusa dotknął wielu polskich producentów. Stanęły fabryki, przerwano łańcuchy dostaw, zamknięto magazyny i sklepy - w Polsce i za granicą. Aby wyjść z niego obronną ręką, wiele firm będzie musiało zmienić źródła dostaw i kanały dystrybucji swoich produktów. Polska gospodarka jest mocno nastawiona na eksport - w ubiegłym roku jego wartość wzrosła o 5,5 proc. w stosunku do roku 2018 i przewyższyła wartość importu" - podała Grupa MTP.

Fot. mtpFot. mtp
Zadaniem platformy jest wsparcie polskich firm w zdobywaniu zagranicznych zleceniodawców. Obecnie serwis zawiera informacje o blisko tysiącu przedsiębiorstw. Jako pierwsze na platformie znalazły się trzy branże, w których polscy producenci mają mocną pozycję na europejskich rynkach: meblarska, stolarki otworowej oraz mody.

"Grupa MTP od wielu lat łączy biznes. Organizujemy targi, kongresy i konferencje. Mamy zasoby, znamy zagraniczne rynki, mamy wypracowane od lat kontakty i relacje z przedsiębiorcami, jesteśmy rozpoznawalną marką. Postanowiliśmy to wykorzystać do stworzenia BuyPoland.pl, które pomoże rozruszać polską gospodarkę w wielu sektorach po trudnym czasie pandemii i zastoju" - powiedział wiceprezes zarządu Grupy MTP Tomasz Kobierski.

Jak zapewnił, serwis będzie szeroko promowany za granicą. Grupa MTP wykorzysta tu swoje kontakty z kupcami, przeprowadzi także kampanie internetowe w innych państwach, w momencie, kiedy sytuacja wywołana pandemią będzie się w nich stabilizować.
REKLAMA:

Już na starcie międzynarodowej kampanii platformy Grupy MTP „BUY POLAND”, kierowanej do kupców branży stolarki budowlanej, oferty polskich producentów okien, osłon, drzwi, bram i ogrodzeń zainteresowały niemal 2 000 potencjalnych klientów! Profile przedsiębiorstw znajdujące się na buypoland.pl najczęściej, jak dotąd, odwiedzali kupcy z takich krajów jak: Belgia, Białoruś, Bułgaria, Estonia, Francja, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Mołdawia, Niemcy, Norwegia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Szwajcaria, Ukraina, USA i Włochy.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie
#wiadomości #targi #wnetrza #mtp #pandemia #W CZASIE PANDEMII

Więcej tematów: