Z początkiem czerwca, reagując na cały czas z trudną sytuację epidemiczną, firma Nice Polska uruchomiła webinaria techniczne oraz szkolenia online przedłużające Licencję Instalatora dla współpracujących z nią montażystów.
Fot. Nice
- Już od jakiegoś czasu nosiliśmy się z zamiarem uruchomienia webinariów oraz internetowych szkoleń związanych z naszym Programem Licencyjnym dla Instalatorów. Obecna sytuacja epidemiczna, tylko tą decyzję przyśpieszyła – mówi Marcin Skrobisz – Dyrektor Generalny w firmie Nice Polska. - Na podstawie analizy wyników ankiety przeprowadzonej przez nas w kwietniu, spodziewaliśmy się, że zainteresowanie szkoleniami online i webinariami będzie duże, ale nie przypuszczaliśmy, że miejsca zostaną zajęte tak szybko. Pierwsze trzy terminy szkoleń zostały obsadzone w ciągu kilku godzin, co pokazuje, że zapotrzebowanie na tą formę zdobywania wiedzy jest wśród instalatorów ogromne – twierdzi Skrobisz.
- Bardzo lubimy gościć u nas naszych Instalatorów, ale w obecnej sytuacji bezpieczniejsze są szkolenia przez Internet. To rozwiązanie jest również wygodne dla kursantów – nasi Instalatorzy są rozsiani po całej Polsce, część z nich na dojazd do naszej siedziby traci wiele godzin – mówi Grzegorz Jakóbczyk – dyrektor techniczny i prowadzący szkolenia w Nice Polska. - Jesteśmy miło zaskoczeni dużym zainteresowaniem naszą ofertą szkoleń online – cieszymy się, że Instalatorzy Nice są chętni, by zdobywać nowe umiejętności, a także poszerzać wiedzę o stale rosnącej ofercie naszych produktów – mówi Jakóbczyk.
Pięciogodzinne spotkanie prowadzone na jednej z platform internetowych, przeznaczone jest wyłącznie dla Instalatorów, którym kończy się (lub skończyła) dwuletnia ważność Licencji Instalatora Nice. Biorąc udział w szkoleniu, Instalator przedłuża swoją licencję o kolejne 24 miesiące, a także zyskuje możliwość zapoznania się z nowościami w Nice, takimi jak: zarządzanie automatyką domową przez smartfon, dwukierunkowa droga radiowa DB, droga radiowa dalekiego zasięgu LoRa, centralka do zarządzania automatyką domową CORE, nowa rodzina siłowników linearnych do bram skrzydłowych TITAN oraz rodzina silników SPY do bram garażowych.
Wszystkie szkolenia i webinaria w Nice są prowadzone przez doświadczonych wykładowców z dużym doświadczeniem i długoletnim stażem w firmie. To pozwala zachować wysoki standard internetowych kursów.
- Profesjonalizacja sieci sprzedaży od zawsze była priorytetem dla Nice Polska. Dlatego podejmujemy działania zmierzające do utrzymania stałego kontaktu z naszymi Partnerami i Instalatorami oraz szybkiego reagowania na ich potrzeby. Dzięki systematycznym badaniom rynku oraz potrzeb naszych Klientów, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, od marca wprowadziliśmy dedykowany numer infolinii technicznej dla Licencjonowanych Partnerów. Uruchomienie szkoleń on-line oraz webinariów technicznych to kolejny krok w kierunku stworzenia nowych możliwości kontaktu z naszym działem Customer Care. Następny etap to praca nad zbudowanej profesjonalnej bazy filmów technicznych dla Instalatorów w ramach cyklu „Akademia Instalatora Nice”. W zanadrzu mamy jeszcze kilka pomysłów wsparcia Instalatorów, które już niebawem wejdą w życie – wszystko w trosce o bardzo wysoki standard naszej współpracy – podsumował Marcin Skrobisz – Dyrektor Generalny Nice Polska.
- Już od jakiegoś czasu nosiliśmy się z zamiarem uruchomienia webinariów oraz internetowych szkoleń związanych z naszym Programem Licencyjnym dla Instalatorów. Obecna sytuacja epidemiczna, tylko tą decyzję przyśpieszyła – mówi Marcin Skrobisz – Dyrektor Generalny w firmie Nice Polska. - Na podstawie analizy wyników ankiety przeprowadzonej przez nas w kwietniu, spodziewaliśmy się, że zainteresowanie szkoleniami online i webinariami będzie duże, ale nie przypuszczaliśmy, że miejsca zostaną zajęte tak szybko. Pierwsze trzy terminy szkoleń zostały obsadzone w ciągu kilku godzin, co pokazuje, że zapotrzebowanie na tą formę zdobywania wiedzy jest wśród instalatorów ogromne – twierdzi Skrobisz.
- Bardzo lubimy gościć u nas naszych Instalatorów, ale w obecnej sytuacji bezpieczniejsze są szkolenia przez Internet. To rozwiązanie jest również wygodne dla kursantów – nasi Instalatorzy są rozsiani po całej Polsce, część z nich na dojazd do naszej siedziby traci wiele godzin – mówi Grzegorz Jakóbczyk – dyrektor techniczny i prowadzący szkolenia w Nice Polska. - Jesteśmy miło zaskoczeni dużym zainteresowaniem naszą ofertą szkoleń online – cieszymy się, że Instalatorzy Nice są chętni, by zdobywać nowe umiejętności, a także poszerzać wiedzę o stale rosnącej ofercie naszych produktów – mówi Jakóbczyk.
REKLAMA:
Szkolenia przedłużające Licencję
Warunkiem udziału w Programie Licencyjnym Nice Polska jest odnawianie licencji przez Instalatorów w rytmie dwuletnim. Nieodnowiona licencja traci ważność, a Instalator bez licencji traci prawo do sprzedaży automatyki Nice z 3-letnią gwarancją. To dlatego tak ważne dla naszej firmy jest umożliwienie naszym Instalatorom odbycie szkoleń online.Pięciogodzinne spotkanie prowadzone na jednej z platform internetowych, przeznaczone jest wyłącznie dla Instalatorów, którym kończy się (lub skończyła) dwuletnia ważność Licencji Instalatora Nice. Biorąc udział w szkoleniu, Instalator przedłuża swoją licencję o kolejne 24 miesiące, a także zyskuje możliwość zapoznania się z nowościami w Nice, takimi jak: zarządzanie automatyką domową przez smartfon, dwukierunkowa droga radiowa DB, droga radiowa dalekiego zasięgu LoRa, centralka do zarządzania automatyką domową CORE, nowa rodzina siłowników linearnych do bram skrzydłowych TITAN oraz rodzina silników SPY do bram garażowych.
Webinaria
Webinaria techniczne to przede wszystkim możliwość zadania pytań prowadzącym oraz poszerzenia wiedzy technicznej. W Nice Polska cały czas trwają prace nad docelową formułą webinariów oraz tematami, które są najważniejsze i najbardziej interesujące dla Instalatorów. Podczas tych spotkań, priorytetem jest przekazanie wiedzy technicznej w przystępny i interesujący sposób.Wszystkie szkolenia i webinaria w Nice są prowadzone przez doświadczonych wykładowców z dużym doświadczeniem i długoletnim stażem w firmie. To pozwala zachować wysoki standard internetowych kursów.
- Profesjonalizacja sieci sprzedaży od zawsze była priorytetem dla Nice Polska. Dlatego podejmujemy działania zmierzające do utrzymania stałego kontaktu z naszymi Partnerami i Instalatorami oraz szybkiego reagowania na ich potrzeby. Dzięki systematycznym badaniom rynku oraz potrzeb naszych Klientów, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, od marca wprowadziliśmy dedykowany numer infolinii technicznej dla Licencjonowanych Partnerów. Uruchomienie szkoleń on-line oraz webinariów technicznych to kolejny krok w kierunku stworzenia nowych możliwości kontaktu z naszym działem Customer Care. Następny etap to praca nad zbudowanej profesjonalnej bazy filmów technicznych dla Instalatorów w ramach cyklu „Akademia Instalatora Nice”. W zanadrzu mamy jeszcze kilka pomysłów wsparcia Instalatorów, które już niebawem wejdą w życie – wszystko w trosce o bardzo wysoki standard naszej współpracy – podsumował Marcin Skrobisz – Dyrektor Generalny Nice Polska.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Nice