Ze względu na pandemię, największe targi branżowe Grupy PSB odbyły się również w formie on-line. Podczas których partnerzy Grupy PSB nie ruszając się z biura mogli zawrzeć kontrakty biznesowe o łącznej wartości 328 mln zł.
Fot. PSB
Dotychczasowe edycje targów odbywały się w przestronnych halach wystawienniczych lub salach hotelowych. W okresie pandemii po raz trzeci targi branżowe PSB, dzięki pionierskiej formie mogły odbyć się on-line. Wymagało to stworzenia innowacyjnej platformy internetowej, łączącej wystawców (dostawców Grupy) ze zwiedzającymi (partnerami PSB). Poprzez platformę odbywało się składanie i akceptowanie zamówień targowych bezpośrednio ze swoich biur.
Fot. PSBFot. PSB
Nowa formuła Targów PSB przełożyła się na wzrost średniej wielkości zamówienia o ponad 30% w stosunku do targów zeszłorocznych. Dodatkowo uczestnicy Targów znacząco zaoszczędzili duże kwoty związane z podróżą i noclegami wieloosobowych ekip, a w przypadku wystawców kosztowną budową stoisk.
Fot. PSBFot. PSB
19 Targi Grupy PSB odbyły się 3-5 marca 2021 r. w których udział wzięło 237 wystawców oraz 373 partnerów PSB, którzy zarezerwowali 14,5 tys. wideo-spotkań. Podczas negocjacji handlowych partnerzy zawarli 13,8 tys. kontraktów na łączną kwotę 328 mln zł.
Targi on-line z pewnością nie zastąpią tradycyjnej formuły spotkań Grupy PSB, ale w przyszłości staną się jej istotnym uzupełnieniem.
Dotychczasowe edycje targów odbywały się w przestronnych halach wystawienniczych lub salach hotelowych. W okresie pandemii po raz trzeci targi branżowe PSB, dzięki pionierskiej formie mogły odbyć się on-line. Wymagało to stworzenia innowacyjnej platformy internetowej, łączącej wystawców (dostawców Grupy) ze zwiedzającymi (partnerami PSB). Poprzez platformę odbywało się składanie i akceptowanie zamówień targowych bezpośrednio ze swoich biur.
Fot. PSBFot. PSB
Nowa formuła Targów PSB przełożyła się na wzrost średniej wielkości zamówienia o ponad 30% w stosunku do targów zeszłorocznych. Dodatkowo uczestnicy Targów znacząco zaoszczędzili duże kwoty związane z podróżą i noclegami wieloosobowych ekip, a w przypadku wystawców kosztowną budową stoisk.
Fot. PSBFot. PSB
19 Targi Grupy PSB odbyły się 3-5 marca 2021 r. w których udział wzięło 237 wystawców oraz 373 partnerów PSB, którzy zarezerwowali 14,5 tys. wideo-spotkań. Podczas negocjacji handlowych partnerzy zawarli 13,8 tys. kontraktów na łączną kwotę 328 mln zł.
REKLAMA:
Targi on-line z pewnością nie zastąpią tradycyjnej formuły spotkań Grupy PSB, ale w przyszłości staną się jej istotnym uzupełnieniem.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: PSB