Z końcem roku spółka Foton Technik zmieni nazwę na E.ON Foton. Związane jest to ze zmianami właścicielskimi w ramach Grupy innogy, której firma jest częścią. Rebranding nie ma wpływu na ważność dotychczasowych umów i usług świadczonych przez firmę na rzecz jej klientów.
Fot. E.ON Foton
Wszystkie umowy zawarte z Foton Technik zachowują ważność. Klienci nie muszą w związku ze zmianą nazwy firmy podpisywać aneksów, nie otrzymają też nowych warunków umów. Gwarancje na instalacje fotowoltaiczne i zakupiony sprzęt od Foton Technik będą obowiązywać na niezmienionych zasadach. Dotyczy to też serwisowania instalacji i innych usług zapewnianych w ramach umowy. Bliżej końca zmiany poinformujemy Klientów korespondencją e-mailowa o szczegółach, a w połowie grudnia ruszy nowa strona www, na którą Klienci będą przekierowywani z obecnej.
Zmiana brandu na E.ON Foton jest ostatnim etapem integracji firmy z nowym właścicielem - Grupą E.ON. W 2019 roku E.ON kupił aktywa innogy od RWE. Konsekwencją tego ruchu jest zmiana nazw spółek należących do Grupy innogy oraz nowa identyfikacja wizualna, spójna z tą należącą do E.ON.
E.ON należy do największych spółek energetycznych w Europie. Operuje na 15 rynkach, gdzie obsługuje ok. 53 mln klientów. Zatrudnia łącznie ok. 78 tys. pracowników. 3,5 tysiąca z nich to pracownicy spółek grupy działających w Polsce. Grupa E.ON jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie. E.ON Polska (wcześniej innogy Polska) sprzedaje energię elektryczną do ponad 1 mln klientów indywidualnych, głównie ze stolicy. Warszawski operator, który należy do piątki Operatorów Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działających w Polsce, posiada ponad 16,5 tys. km sieci elektroenergetycznej. W związku z rebrandingiem grupy, klienci przyłączeni do operatora innogy Stoen Operator, są obecnie powiadamiani o zmianie nazwy spółki na Stoen Operator.
- E.ON Foton będzie pełnił w Grupie E.ON Polska szczególną rolę. Pozostajemy spółką skupioną na oferowaniu usług związanych z OZE, przede wszystkim instalacji fotowoltaicznych i komplementarnych z nimi produktów, jak pompy ciepła i magazyny energii. Oferta nasza jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, w tym gospodarstw rolnych. Energia odnawialna jest podstawą naszych usług od początku istnienia spółki – mówi prezes zarządu Foton Technik Michał Skorupa. – W strategii E.ON Polska energia odnawialna i dekarbonizacja ma specjalne miejsce. Kluczowym wyzwaniem w najbliższych latach jest transformacja energetyczna, a E.ON bierze w niej czynny udział, oferując klientom innowacyjne, efektywne rozwiązania w dziedzinie wytwarzania energii, ciepła i chłodu. Foton w tym obszarze ma kompleksową ofertę dla segmentu budownictwa jednorodzinnego oraz małego i średniego biznesu. Na pewno też będziemy rozszerzali zakres naszych usług – dodaje.
Częścią strategii Grupy E.ON jest całkowita redukcja do roku 2040 emisji dwutlenku węgla z zasobów należących do firmy i przez nią kontrolowanych. Są to tak zwane emisje z Zakresu 1 i 2. Do 2030 roku planowana jest ich ograniczenie na poziomie 75 procent. Do 2050 roku E.ON zamierza także znacząco zredukować emisje pośrednie, występujące w łańcuchu dostaw przedsiębiorstwa, czyli tzw. emisje z Zakresu 3. Nowe rozwiązania bazujące na odnawialnych źródłach energii będą rozwijane w segmencie klientów biznesowych, takich jak duże przedsiębiorstwa, samorządy czy jednostki publiczne. Obszar ten, nazwany w E.ON Energy Infrastructure Solutions, obsługują spółki E.ON Polska Solutions i E.ON edis. Oferują one działania doradcze, projektowanie, budowę i finansowanie projektów z zakresu samodzielnego wytwarzania energii, inteligentnego zarządzania jej zużyciem, czy wykorzystania energii odpadowej.
Dodatkowe informacje na temat zmian w spółce Foton Technik związanych z integracją z Grupą E.ON, klienci mogą uzyskać telefonicznie pod numerami telefonu:
22 821 46 46 (klienci z Warszawy)
22 821 48 48 (klienci spoza Warszawy)
O zmianach związanych z rebrandingiem, kwestiach klienckich i o planach biznesowych można również przeczytać na specjalnie uruchomionej stronie https://eon.innogy.pl/.
Wszystkie umowy zawarte z Foton Technik zachowują ważność. Klienci nie muszą w związku ze zmianą nazwy firmy podpisywać aneksów, nie otrzymają też nowych warunków umów. Gwarancje na instalacje fotowoltaiczne i zakupiony sprzęt od Foton Technik będą obowiązywać na niezmienionych zasadach. Dotyczy to też serwisowania instalacji i innych usług zapewnianych w ramach umowy. Bliżej końca zmiany poinformujemy Klientów korespondencją e-mailowa o szczegółach, a w połowie grudnia ruszy nowa strona www, na którą Klienci będą przekierowywani z obecnej.
Zmiana brandu na E.ON Foton jest ostatnim etapem integracji firmy z nowym właścicielem - Grupą E.ON. W 2019 roku E.ON kupił aktywa innogy od RWE. Konsekwencją tego ruchu jest zmiana nazw spółek należących do Grupy innogy oraz nowa identyfikacja wizualna, spójna z tą należącą do E.ON.
REKLAMA:
E.ON należy do największych spółek energetycznych w Europie. Operuje na 15 rynkach, gdzie obsługuje ok. 53 mln klientów. Zatrudnia łącznie ok. 78 tys. pracowników. 3,5 tysiąca z nich to pracownicy spółek grupy działających w Polsce. Grupa E.ON jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie. E.ON Polska (wcześniej innogy Polska) sprzedaje energię elektryczną do ponad 1 mln klientów indywidualnych, głównie ze stolicy. Warszawski operator, który należy do piątki Operatorów Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działających w Polsce, posiada ponad 16,5 tys. km sieci elektroenergetycznej. W związku z rebrandingiem grupy, klienci przyłączeni do operatora innogy Stoen Operator, są obecnie powiadamiani o zmianie nazwy spółki na Stoen Operator.
- E.ON Foton będzie pełnił w Grupie E.ON Polska szczególną rolę. Pozostajemy spółką skupioną na oferowaniu usług związanych z OZE, przede wszystkim instalacji fotowoltaicznych i komplementarnych z nimi produktów, jak pompy ciepła i magazyny energii. Oferta nasza jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, w tym gospodarstw rolnych. Energia odnawialna jest podstawą naszych usług od początku istnienia spółki – mówi prezes zarządu Foton Technik Michał Skorupa. – W strategii E.ON Polska energia odnawialna i dekarbonizacja ma specjalne miejsce. Kluczowym wyzwaniem w najbliższych latach jest transformacja energetyczna, a E.ON bierze w niej czynny udział, oferując klientom innowacyjne, efektywne rozwiązania w dziedzinie wytwarzania energii, ciepła i chłodu. Foton w tym obszarze ma kompleksową ofertę dla segmentu budownictwa jednorodzinnego oraz małego i średniego biznesu. Na pewno też będziemy rozszerzali zakres naszych usług – dodaje.
Częścią strategii Grupy E.ON jest całkowita redukcja do roku 2040 emisji dwutlenku węgla z zasobów należących do firmy i przez nią kontrolowanych. Są to tak zwane emisje z Zakresu 1 i 2. Do 2030 roku planowana jest ich ograniczenie na poziomie 75 procent. Do 2050 roku E.ON zamierza także znacząco zredukować emisje pośrednie, występujące w łańcuchu dostaw przedsiębiorstwa, czyli tzw. emisje z Zakresu 3. Nowe rozwiązania bazujące na odnawialnych źródłach energii będą rozwijane w segmencie klientów biznesowych, takich jak duże przedsiębiorstwa, samorządy czy jednostki publiczne. Obszar ten, nazwany w E.ON Energy Infrastructure Solutions, obsługują spółki E.ON Polska Solutions i E.ON edis. Oferują one działania doradcze, projektowanie, budowę i finansowanie projektów z zakresu samodzielnego wytwarzania energii, inteligentnego zarządzania jej zużyciem, czy wykorzystania energii odpadowej.
Dodatkowe informacje na temat zmian w spółce Foton Technik związanych z integracją z Grupą E.ON, klienci mogą uzyskać telefonicznie pod numerami telefonu:
22 821 46 46 (klienci z Warszawy)
22 821 48 48 (klienci spoza Warszawy)
O zmianach związanych z rebrandingiem, kwestiach klienckich i o planach biznesowych można również przeczytać na specjalnie uruchomionej stronie https://eon.innogy.pl/.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: E.ON Foton