Pomarańczowa rewolucja² większe możliwości. Większe doświadczenie. Łączymy siły, by wspierać naszych klientów

Podziel się:
Husqvarna włącza rozwiązania do przygotowywania powierzchni firm Blastrac i Diamatic do oferty marki Husqvarna Construction. Firma ogłosiła plany dalszej konsolidacji marek w segmencie przygotowywania powierzchni. Niedawno nabyte produkty, usługi i rozwiązania Blastrac i Diamatic zostaną w najbliższych latach oznaczone marką Husqvarna i włączone do globalnej oferty firmy.

Fot. HusqvarnaFot. Husqvarna
W styczniu 2021 r. Husqvarna zakończyła przejęcie firmy Blastrac będącej czołowym dostawcą sprzętu i rozwiązań do przygotowywania powierzchni w globalnej branży budowlanej i remontowej.

- Stworzyliśmy jeden silny zespół, którego celem jest dostarczenie naszym klientom najlepszych rozwiązań. Dzięki połączeniu naszego wspólnego doświadczenia z szerszą ofertą jesteśmy gotowi do spełniania oczekiwań naszych klientów i rozwijania branży przygotowywania powierzchni z myślą o przyszłości— wyjaśnia Stijn Verherstraeten, wiceprezes ds. powierzchni i posadzek betonowych w Husqvarna Construction.
REKLAMA:

Dodatkowa oferta znacząco wzbogaci istniejącą gamę produktów z obszaru przygotowywania powierzchni firmy Husqvarna i dostarczy jej klientom oraz partnerom zaawansowane rozwiązania wykorzystywane do śrutowania, frezowania i szlifowania. Z kolei klienci i partnerzy firmy Blastrac uzyskają dostęp do nowych produktów, takich jak zagęszczarki, sprzęt do wylewania betonu, urządzenia do cięcia i wiercenia oraz roboty wyburzeniowe, a także do szerokiej oferty usług cyfrowych.

- Z niecierpliwością oczekujemy na zapewnienie naszym klientom dostępu do najlepszej i najszerszej w branży gamy produktów do obróbki powierzchni, która oferowana jest w połączeniu z przypuszczalnie najbardziej kompetentnym i zaangażowanym zespołem na rynku. Wszystkie te korzyści dostępne będą pod jedną silną marką. Wykorzystując połączoną ofertę produktów do przygotowywania powierzchni będziemy przez najbliższe lata dalej inwestować w utrzymanie naszej wiodącej pozycji w dziedzinie innowacyjności, aby mieć pewność, że nasi klienci zawsze będą mogli liczyć na nas podczas realizowania ich zadań w sposób najbardziej produktywny, zrównoważony i bezpieczny — mówi Stijn Verherstraeten.

Pierwsza partia produktów Blastrac i Diamatic pod marką Husqvarna wejdzie na rynek w połowie 2022 r. i rozwinie oraz uzupełni ofertę firmy Husqvarna w zakresie rozwiązań do szlifowania, frezowania i ścierania posadzek. Druga partia planowana jest na wiosnę 2023 r. i będzie obejmować produkty do piaskowania i odpowiednie odkurzacze budowlane.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Husqvarna
#wiadomości #ogrody #husqvarna #promowany_maszyny

Więcej tematów: