Po dwuletniej przerwie formuła Forum 100 ponownie na żywo – tym razem spotkania ekspertów i analityków rynku z menadżerami ponad 100 największych firm branży budowlanej odbędą się w Centrum Olimpijskim w Warszawie 26 kwietnia. Jednym z partnerów wydarzenia został belgijski producent profili i lider recyklingu stolarki PVC, firma Deceuninck.
Fot. Deceuninck
To znamienne, że pierwsze spotkanie na żywo po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią, kiedy to Forum 100 odbywało się w formule online, poświęcone będzie właśnie procesom digitalizacji. Przejście na tzw. digital to jeden z najważniejszych trendów dokonujący się już od lat, a pandemia tylko przyspieszyła pewne procesy, takie jak rozwój branży e-commerce czy zmiana nawyków konsumenckich. W dzisiejszych czasach zastosowanie cyfryzacji w marketingu i sprzedaży jest zatem koniecznością, ale z pewnością i wyzwaniem. I właśnie tym wyzwaniom poświęcona będzie 28. edycja Forum 100, która odbędzie się 26. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim PKOl przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4 w Warszawie. Organizowane przez Centrum Analiz Branżowych wydarzenie adresowane jest do członków nieformalnego klubu biznesowego, który obecnie skupia menadżerów ponad 100 firm branży budowlanej, w tym także z Deceuninck. Kadry zarządzające i menadżerskie, które od lat budują na tych spotkaniach system wymiany informacji i doświadczeń zawodowych oraz poszukują wspólnie rozwiązań problemów branży, będą mogły podczas wydarzenia zapoznać się z ofertą producenta i działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz osobiście spotkać przedstawicieli firmy, którzy również będą uczestniczyć jako jeden z partnerów tegorocznej edycji.
Fot. Deceuninck
– W Deceuninck nieustannie pracujemy nad rozwojem nowych narzędzi cyfrowych, których celem jest przybliżenie naszej oferty różnym grupom odbiorców, od architektów, poprzez producentów okien czy konsumentów. Dla tych ostatnich w 2020 roku uruchomiliśmy na naszej stronie Winspirator, czyli narzędzie umożliwiające dopasowanie do trójwymiarowej wizualizacji własnego domu preferowanych drzwi i okien. To jedna z kilku aplikacji dedykowanych użytkownikom końcowym naszych produktów, obok np. kalkulatora energetycznego okien czy kalkulatora tarasowego. Producentów systemów przesuwnych wspiera natomiast narzędzie, które umożliwia zarówno przygotowanie oferty i dokumentacji produkcyjnej, jak i zamówienie towaru – Slidesoft. Kilka kolejnych projektów, w tym dedykowany architektom, jest w toku. Pracujemy także nad usprawnianiem i dostosowywaniem naszych digitalowych narzędzi, bo to bardzo dynamiczny obszar i wymaga ciągłego rozwoju. Jestem przekonana, ze konferencja będzie w tym obszarze bardzo inspirująca i pouczająca – mówi Monika Hybza, Marketing Manager w Deceuninck Poland.
W programie Forum 100 można spodziewać się pogłębionych analiz eksperckich dotyczących ścieżek zakupowych klientów (tego, gdzie klienci szukają informacji o produktach oraz jakie informacje są dla nich istotne), praktyk promocyjnych i strategii sprzedaży w internecie, a także aktualnych trendów w branży e-commerce i ich adekwatności w branży budowlanej. Spotkania będzie można śledzić również online.
To znamienne, że pierwsze spotkanie na żywo po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią, kiedy to Forum 100 odbywało się w formule online, poświęcone będzie właśnie procesom digitalizacji. Przejście na tzw. digital to jeden z najważniejszych trendów dokonujący się już od lat, a pandemia tylko przyspieszyła pewne procesy, takie jak rozwój branży e-commerce czy zmiana nawyków konsumenckich. W dzisiejszych czasach zastosowanie cyfryzacji w marketingu i sprzedaży jest zatem koniecznością, ale z pewnością i wyzwaniem. I właśnie tym wyzwaniom poświęcona będzie 28. edycja Forum 100, która odbędzie się 26. kwietnia br. w Centrum Olimpijskim PKOl przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4 w Warszawie. Organizowane przez Centrum Analiz Branżowych wydarzenie adresowane jest do członków nieformalnego klubu biznesowego, który obecnie skupia menadżerów ponad 100 firm branży budowlanej, w tym także z Deceuninck. Kadry zarządzające i menadżerskie, które od lat budują na tych spotkaniach system wymiany informacji i doświadczeń zawodowych oraz poszukują wspólnie rozwiązań problemów branży, będą mogły podczas wydarzenia zapoznać się z ofertą producenta i działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz osobiście spotkać przedstawicieli firmy, którzy również będą uczestniczyć jako jeden z partnerów tegorocznej edycji.
Fot. Deceuninck
– W Deceuninck nieustannie pracujemy nad rozwojem nowych narzędzi cyfrowych, których celem jest przybliżenie naszej oferty różnym grupom odbiorców, od architektów, poprzez producentów okien czy konsumentów. Dla tych ostatnich w 2020 roku uruchomiliśmy na naszej stronie Winspirator, czyli narzędzie umożliwiające dopasowanie do trójwymiarowej wizualizacji własnego domu preferowanych drzwi i okien. To jedna z kilku aplikacji dedykowanych użytkownikom końcowym naszych produktów, obok np. kalkulatora energetycznego okien czy kalkulatora tarasowego. Producentów systemów przesuwnych wspiera natomiast narzędzie, które umożliwia zarówno przygotowanie oferty i dokumentacji produkcyjnej, jak i zamówienie towaru – Slidesoft. Kilka kolejnych projektów, w tym dedykowany architektom, jest w toku. Pracujemy także nad usprawnianiem i dostosowywaniem naszych digitalowych narzędzi, bo to bardzo dynamiczny obszar i wymaga ciągłego rozwoju. Jestem przekonana, ze konferencja będzie w tym obszarze bardzo inspirująca i pouczająca – mówi Monika Hybza, Marketing Manager w Deceuninck Poland.
REKLAMA:
W programie Forum 100 można spodziewać się pogłębionych analiz eksperckich dotyczących ścieżek zakupowych klientów (tego, gdzie klienci szukają informacji o produktach oraz jakie informacje są dla nich istotne), praktyk promocyjnych i strategii sprzedaży w internecie, a także aktualnych trendów w branży e-commerce i ich adekwatności w branży budowlanej. Spotkania będzie można śledzić również online.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Deceuninck