Startuje nowa strona internetowa firmy WIŚNIOWSKI! To znaczący krok w cyfrowej transformacji marki, mający na celu zaoferowanie ulepszonych doświadczeń zakupowych. Zaproszenie do świata produktów: bram, okien, drzwi i ogrodzeń, które zamówić można w Internecie, jak i w 2500 salonach handlowych na świecie.
Nowa strona internetowa obejmuje szeroki asortyment w ramach licznych kolekcji z czterech obszarów produktowych: bram, okien, drzwi i ogrodzeń. Została odświeżona pod względem designu, zyskując udoskonaloną nawigację. Witrynę wzbogacono o rozszerzoną liczbę inspiracji. Komunikacja poprowadzona została w taki sposób, by użytkownicy mogli lepiej zrozumieć techniczne parametry produktów. Marka posługuje się przyjaznym dla Klienta językiem, który pokazuje nie tylko cechy oferowanego asortymentu, ale także konkretne benefity z nich wynikające. Intuicyjna wyszukiwarka salonów marki, pozwala na udostępnienie swojej lokalizacji i szybkie znalezienie najbliższego sklepu w okolicy.
Aby na bieżąco śledzić najnowsze trendy i kolekcje WIŚNIOWSKI, klienci mogą zapisać się do newslettera, co dodatkowo usprawni proces zakupowy – od znalezienia odpowiedniego produktu na stronie internetowej po dokonanie zakupu w wybranym przez nich salonie lub poprzez sklep internetowy.
– Z radością ogłaszamy uruchomienie nowej strony internetowej w Polsce. Chcemy w ten sposób ułatwić klientom zapoznanie się z ofertą marki poprzez prezentację znacznie szerszego asortymentu online, umożliwiając przeglądanie i sprawdzenie możliwości personalizacji jeszcze przed wizytą w salonie. Naszym celem jest ciągłe doskonalenie doświadczenia klientów WIŚNIOWSKI, a strona internetowa jest niewątpliwie jednym z kluczowych przestrzeni relacji marka-klient. Nowa odsłona witryny oferuje w tej sferze szereg dodatkowych możliwości – mówi Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym.
Nowa strona dostępna jest pod linkiem: wisniowski.pl