Firma OKNOPLAST, lider w produkcji stolarki PVC, zdobywa coraz silniejszą pozycję we Włoszech. W związku z dynamicznym rozwojem na tym rynku firma postanowiła jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalość swojej marki. Z początkiem marca stała się ona głównym sponsorem klubu koszykarskiego Virtus Bolonia, który zmienił nazwę na OKNOPLAST Bolonia. To bezprecedensowy sukces, dotychczas bowiem żadna polska firma nie była sponsorem tytularnym zachodniej drużyny.
Fot. OKNOPLASTOKNOPLAST prowadzi działalność we Włoszech od 2007 roku. To największy, poza polskim, rynek zbytu dla firmy. Obecnie jest ona drugim najczęściej wybieranym dostawcą okien PVC w tym kraju, a produkty OKNOPLAST można nabyć w 550 salonach na terenie Włoch.
Tak prężny rozwój sprawił, że firma postanowiła jeszcze bardziej zwiększyć swoją rozpoznawalność we Włoszech. Od początku marca OKNOPLAST został sponsorem tytularnym klubu koszykarskiego Virtus Bolonia. Rynek włoski ma duży potencjał, dlatego chcemy na nim budować coraz silniejszą pozycję. Po dołączeniu do grona Top Sponsorów Interu Mediolan postanowiliśmy podjąć współpracę również z drużyną koszykówki. Ze względu na dużą popularność tej dyscypliny we Włoszech, kibice koszykówki to duża i ważna dla nas grupa potencjalnych klientów. A jednocześnie jest to nieco inna grupa docelowa niż kibice piłkarscy, dlatego rozszerzamy naszą działalność sponsoringową we Włoszech – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu firmy OKNOPLAST.
Fot. OKNOPLASTZespół Virtus Bolonia zmienił już nazwę na OKNOPLAST Bolonia. Drużyna została założona w 1920 roku i ma na swoim koncie kilkanaście tytułów mistrza Włoch. Klub wygrał dwukrotnie Euroligę, która jest dla świata koszykówki tym, czym dla piłki nożnej Liga Mistrzów. W zespole nie zabrakło też rodzimego akcentu, od sezonu 2010/2011 na pozycji środkowego gra w nim bowiem były reprezentant Polski do lat 20 - Jakub Parzeński. Firma Oknoplast działa w segmencie Premium, zgodnie z naszą strategią poszukujemy partnerów o stabilnej i ugruntowanej pozycji. Klub z Bolonii od lat należy do koszykarskiej ekstraklasy. Sponsorując go chcemy zwiększyć naszą rozpoznawalność nie tylko na rynku włoskim, ale w całej Europie – mówi Mikołaj Placek z OKNOPLAST.
Fot. OKNOPLAST]Umowę podpisano w Bolonii. Podczas uroczystości inaugurującej współpracę Jakub Parzeński wręczył prezesowi OKNOPLAST koszulkę z numerem 14. Logotyp firmy znajdzie się m.in. na bandach podczas meczy i strojach koszykarzy oraz na oficjalnej stronie klubu.
Firma OKNOPLAST aktywnie wspiera również lokalnych sportowców m.in. drużynę piłkarską MKS Puszcza Niepołomice oraz Akademię Sportu Progres pod patronatem Jerzego Dudka. Spółka planuje dalszy rozwój i umacnianie pozycji preferowanego producenta okien PVC zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Tak prężny rozwój sprawił, że firma postanowiła jeszcze bardziej zwiększyć swoją rozpoznawalność we Włoszech. Od początku marca OKNOPLAST został sponsorem tytularnym klubu koszykarskiego Virtus Bolonia. Rynek włoski ma duży potencjał, dlatego chcemy na nim budować coraz silniejszą pozycję. Po dołączeniu do grona Top Sponsorów Interu Mediolan postanowiliśmy podjąć współpracę również z drużyną koszykówki. Ze względu na dużą popularność tej dyscypliny we Włoszech, kibice koszykówki to duża i ważna dla nas grupa potencjalnych klientów. A jednocześnie jest to nieco inna grupa docelowa niż kibice piłkarscy, dlatego rozszerzamy naszą działalność sponsoringową we Włoszech – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu firmy OKNOPLAST.
REKLAMA:
Fot. OKNOPLASTZespół Virtus Bolonia zmienił już nazwę na OKNOPLAST Bolonia. Drużyna została założona w 1920 roku i ma na swoim koncie kilkanaście tytułów mistrza Włoch. Klub wygrał dwukrotnie Euroligę, która jest dla świata koszykówki tym, czym dla piłki nożnej Liga Mistrzów. W zespole nie zabrakło też rodzimego akcentu, od sezonu 2010/2011 na pozycji środkowego gra w nim bowiem były reprezentant Polski do lat 20 - Jakub Parzeński. Firma Oknoplast działa w segmencie Premium, zgodnie z naszą strategią poszukujemy partnerów o stabilnej i ugruntowanej pozycji. Klub z Bolonii od lat należy do koszykarskiej ekstraklasy. Sponsorując go chcemy zwiększyć naszą rozpoznawalność nie tylko na rynku włoskim, ale w całej Europie – mówi Mikołaj Placek z OKNOPLAST.
Fot. OKNOPLAST]Umowę podpisano w Bolonii. Podczas uroczystości inaugurującej współpracę Jakub Parzeński wręczył prezesowi OKNOPLAST koszulkę z numerem 14. Logotyp firmy znajdzie się m.in. na bandach podczas meczy i strojach koszykarzy oraz na oficjalnej stronie klubu.
Firma OKNOPLAST aktywnie wspiera również lokalnych sportowców m.in. drużynę piłkarską MKS Puszcza Niepołomice oraz Akademię Sportu Progres pod patronatem Jerzego Dudka. Spółka planuje dalszy rozwój i umacnianie pozycji preferowanego producenta okien PVC zarówno w Polsce, jak i za granicą.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Oknoplast