Przełom lipca i sierpnia przyniósł mocne wsparcie dla Partnerów Handlowych DAKO. Marka DAKO była promowana na trasie prestiżowego wyścigu Tour de Pologne. Zauważalność działań gwarantowały przede wszystkim spoty reklamowe emitowane na ekranach multimedialnych rozlokowanych na poszczególnych etapach wyścigu.
Fot. DakoSpoty wyświetlano na największych na świecie ekranach o powierzchni 100 m2, mniejszych ekranach o powierzchni 15 m2 i 13 m2 oraz na ciężarówkach z ekranami przemieszczającymi się w kolumnie reklamowej wyścigu. Ekrany eksponowane były podczas wszystkich – Polskich i Włoskich – etapów. Odpowiednia lokalizacja ekranów pozwoliła także na lokowanie znaku graficznego i spotów DAKO w audycjach telewizyjnych i relacjach z wyścigu.
Działania za pośrednictwem spotów reklamowych wspierane były nowoczesnymi technikami promocji Wi-Fi. Widzowie wyścigu pobierali reklamy DAKO za pomocą laptopów, telefonów komórkowych i innych urządzeń, korzystając z bezprzewodowego Internetu udostępnianego przezorganizatorów.
Fot. DakoFot. Dako
-MARILLEVA VAL DI SOLE -> PASSO PORDOI VAL DI FASSA
-KRAKÓW -> RZESZÓW
-TARNÓW -> KATOWICE
-NOWY TARG -> ZAKOPANE
-BUKOVINA HOTEL SPA –> BUKOWINA TATRZAŃSKA
-WIELICZKA -> KRAKÓW, RYNEK GŁÓWNY
Działania za pośrednictwem spotów reklamowych wspierane były nowoczesnymi technikami promocji Wi-Fi. Widzowie wyścigu pobierali reklamy DAKO za pomocą laptopów, telefonów komórkowych i innych urządzeń, korzystając z bezprzewodowego Internetu udostępnianego przezorganizatorów.
REKLAMA:
Fot. DakoFot. Dako
Trasa wyścigu
-ROVERTO -> MADONNA DI CAMPIGLIO-MARILLEVA VAL DI SOLE -> PASSO PORDOI VAL DI FASSA
-KRAKÓW -> RZESZÓW
-TARNÓW -> KATOWICE
-NOWY TARG -> ZAKOPANE
-BUKOVINA HOTEL SPA –> BUKOWINA TATRZAŃSKA
-WIELICZKA -> KRAKÓW, RYNEK GŁÓWNY
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Dako