W tegorocznej edycji programu „Konsumencki Lider Jakości” firma Röben otrzymała Złote Godło. W niezależnym badaniu konsumenci ocenili klinkierowe produkty tej marki najwyżej spośród dostępnych na rynku
Fot. RöbenCzwarta edycja programu prowadzonego przez redakcję Strefy Gospodarki - niezależnego dodatku do Dziennika Gazeta Prawna – przyniosła nagrodę Złote Godło firmie Röben. Głosami konsumentów w badaniach realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński, firma Röben zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Producenci klinkieru”. Zadaniem projektu jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. - Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2014 to potwierdzenie najwyższej jakości naszych produktów i zadowolenia z nich naszych klientów. Wyróżnienie się spośród tak silnej na rynku konkurencji nie jest zadaniem łatwym, jednak szeroka oferta, jej dostępność, a także siła marki, której jednym z priorytetów jest dbałość o wysoką jakość właśnie sprawia, że klienci chętnie i z przekonaniem wybierają nasze produkty – komentuje przyznanie godła Lidia Misiuna, kierownik marketingu w firmie Röben.
Program „Konsumencki Lider Jakości” opiera się na badaniach, których celem jest wskazanie liderów jakości poszczególnych kategorii produktowych poprzez zebranie opinii aktywnych konsumentów oraz wiedzy na temat jakości wybranych produktów i usług. W każdej kategorii miejsce na podium znajdują trzy najczęściej wskazywane marki, w zależności od zajętego miejsca wyróżnione godłem: złotym, srebrnym i brązowym. Opinie konsumentów zbierane są rzetelnie z zastosowaniem zaawansowanych metod realizacji badań – tzw. mixed-methods na dużej liczbie respondentów, sięgającej niemal 10 tys. osób, dobranych do badania zgodnie ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS.
REKLAMA:
Program „Konsumencki Lider Jakości” opiera się na badaniach, których celem jest wskazanie liderów jakości poszczególnych kategorii produktowych poprzez zebranie opinii aktywnych konsumentów oraz wiedzy na temat jakości wybranych produktów i usług. W każdej kategorii miejsce na podium znajdują trzy najczęściej wskazywane marki, w zależności od zajętego miejsca wyróżnione godłem: złotym, srebrnym i brązowym. Opinie konsumentów zbierane są rzetelnie z zastosowaniem zaawansowanych metod realizacji badań – tzw. mixed-methods na dużej liczbie respondentów, sięgającej niemal 10 tys. osób, dobranych do badania zgodnie ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Röben